P
Pälskling
Sv: Back-on-track
Jag skulle också vilja ha ett PM ang BoT-alternativet.
Tack på förhand.
Jag skulle också vilja ha ett PM ang BoT-alternativet.
Tack på förhand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick det aldrig att sitta bra. Kasade vad jag är gjorde så nu har katterna fått det o jag köpte ett helt täcke i stället.
Jag har haft mina BoT paddar sen 2009. Jag har tvättat dom och använt dom på både häst och människa och effekten är densamma fortfarande
Jag hade både kardborren och sydde fast i ett tunt ylletäcke men jag tror att anledningen till att det kasade var att det var för tungt.Provade du att sy fast kardborrband på typ ett fleecetäcke och ha under ett tjockare vid behov? Jag har funderat och tittat sedan jag skrev det andra inlägget i morse, och det som gör att täcket hamnar "snett" är att eftersom jag har haft den till utetäckena kan man ju bara sy i fodret, så därför dras det bak men inte yttertyget. Det känns som om det borde bli bättre om man kan sy genom hela täcket, och ett fleecetäcke är ju mycket enklare att stoppa in i symaskinen än ett 300 g stalltäcke...
Jag hade både kardborren och sydde fast i ett tunt ylletäcke men jag tror att anledningen till att det kasade var att det var för tungt.