back on track hasskydd

Sv: back on track hasskydd

Lägger in en bild på hur det ser ut =)

has.jpg

så där ser inte mina ut alls.

Man fäster den med tre kardborrband där det översta och det understa går omlott runt hela benet, ovan och under hasen.

Jag har haft problem att få mina att inte kasa ner, men tipset med en linda under, tog mina andra BoT bandagetter så satt de toppen under natten. Annars hade jag bara på mellan insläppet och kvällsfodringen.

Mina ser också annorlunda ut, ser ut som dem Mimus beskriver. Övre å undre kadborren går omlott.

Ja mina se rinte heller ut så..utan som ni andra beskriver det.
Jasså kan man linda med vanlig fleecelinda under först och sen ha hasskyddet över? Ger det effekt ändå?

det satt inte kvar men än 20 minuter på min häst, riktigt skräp, är glad att jag fick dem för halva priset.

är också missnöjd med mina:
1. de hasar ned om man inte lindar benet under.
2. de ger min häst skav både fram på benet och ovanför hasspetsen.
3. remmarna är uttöjda efter 2 veckors användning.

...och jag betalade fullpris:devil:

Jag skulle då aldrig gå och köpa ett par!
Lånade att par och provade och de satt nog kvar en 1/2 timme + att jag tycker att de sitter för långt ner från början, hade varit bättre om översta spännet hamnade ordentligt över hasen så hade man kunnat dra åt!

Hade för många år sedan ett par vulkan has skydd kan inte säga annat än...:love::love::love: tyvärr slet vi ut dessa på en unghäst som envisades med att putta bort halmen och sona på betonggolvet.:rofl:

är också missnöjd med mina:
1. de hasar ned om man inte lindar benet under.
2. de ger min häst skav både fram på benet och ovanför hasspetsen.
3. remmarna är uttöjda efter 2 veckors användning.

...och jag betalade fullpris:devil:

reklamera då? om de inte håller mer än 2 veckor så är jag helt övertygad om att du får lämna tillbaka! bara att ringa.

Har dålig erfarenhet av dessa från BoT, har däremot ett par Vulcan(såldes på hööks för många år sedan). De sitter toppenbra!!!

reklamera då? om de inte håller mer än 2 veckor så är jag helt övertygad om att du får lämna tillbaka! bara att ringa.

Jasså..men vad bra då ska jag också försöka reklamera dom om dom blir dåliga..verkar som alla har dåliga erfarenheter av dom =(

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: aglaonema
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
11 897
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 836
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka