Babyvakt/monitor

Sv: Babyvakt/monitor

Men det finns ju hur mycket som helst som mänskligheten klarat sig utan förut, men som underlättar vardagen idag. Lekhjälm tycker inte jag är alls samma sak, för man kan ju inte låta bli att ha koll på sitt barn bara för att barnet har en hjälm på sig.

Jag vill inte låta min son sova utomhus utan babyvakt, för det blir ett jäkla springande för mig att kolla honom var femte minut. Alternativet hade varit att han får sova inomhus, men det mycket, mycket besvärligare.

Vi har Biltemas variant. Har inte testat ngn annan så jag kan jämföra. Bor på landet och har vagnen utanför vardagsrumsfönstret så vi tänkte att vi inte behöver satsa så mycket pengar. Visar temperaturen i vagnen,lyser blått när det är ljud i vagnen, 300m räckvidd. Äter batterier men vi kör laddningsbara. Iof sover vår unge ute flera timmar/dag.

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 741
Senast: Seaside
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 009
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 229
Senast: gammalek
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 551
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Bråkande hundar
  • Vad heter den här?