Vad haru för adress då? Min onge kanske vill posta nåt till din onge så småningom.
Hemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad haru för adress då? Min onge kanske vill posta nåt till din onge så småningom.
Det senaste tramset ..
Smash-the-cake fotografering när ungen fyller typ 1.
Du dekorerar med ROSA om det är en flicka och BLÅTT om det är en pojke, tar på barnet kläder i RÄTT färg. Bakar en tårta med RÄTT färg. Bokar en fotograf..
Sätter ungen i det med rätt färg dekorerade rummet och tårta framför - sen ska barnet kladda under ivrigt fotograferande. Sen ska bilderna antagligen spridas på facebook, bloggen och kanske till och med som papperskopior. I värsta fall dyker den väl upp till krakens student
Gissa vad jag tycker?
@Tassetass Du verkar ha ett väldigt ouppfostrat barn. Typiskt curlingföräldrar ...
Bildgooglar man smash the cake hamnar man i en rosablå psykos ... Den här besattheten av färger! Jag fattar inte. Har de svårt att hålla isär snopp och snippa eller vad är det frågan om? Och vad är problemet med om man inte fattar könet det första man gör?
Min son hade blivit helt förtvivlad om jag hade hittat på något sådant. Han tycker INTE om att bli kladdig.
Haha, nä Bastian har ätit med bestick sedan han var drygt 10 månader. Det händer att han hjälper till med handen för att få upp mat på ex. skeden om han inte får upp det på något annat sätt men då torkar han sig direkt efteråt.Roligt att det är så olika. L äter regelmässigt sin frukostyoghurt i bara mässingen (eller möjligtvis blöja) för yoghurten används även som hudvård.
Bildgooglar man smash the cake hamnar man i en rosablå psykos ... Den här besattheten av färger! Jag fattar inte. Har de svårt att hålla isär snopp och snippa eller vad är det frågan om? Och vad är problemet med om man inte fattar könet det första man gör?
H brukade använda köttfärssåsen som hårinpackningRoligt att det är så olika. L äter regelmässigt sin frukostyoghurt i bara mässingen (eller möjligtvis blöja) för yoghurten används även som hudvård.
H brukade använda köttfärssåsen som hårinpackning
Haha, nä Bastian har ätit med bestick sedan han var drygt 10 månader. Det händer att han hjälper till med handen för att få upp mat på ex. skeden om han inte får upp det på något annat sätt men då torkar han sig direkt efteråt.
Ganska behändigt faktiskt
Jag tror vi har fått det som kompensation för hunden som är en riktig lortgris Blir ett OK snittVar beställer man en sån unge?
Och ägg fungerar utmärkt som öronpropparSmör är också toppen att ha i håret!
Min sambos systerson är likadan. Så fort han blir det minsta lerig så kommer han illtjutandes för att man ska torra av honom. Medans vår dotter helst rullar sig i leran med hundenVar beställer man en sån unge?
Och ägg fungerar utmärkt som öronproppar
Jag var hos gynekologen häromdagen. Klagade på klåda som inte försvann med Flukonazol. Alltså var det inte svamp. Ej heller var det vaginos, jag är bara lite känslig. Olja, säger han och jag säger ja, det har jag använt i flera år, babyolja. Fel, säger han, du ska ha den här - och langar fram en flaska rapsolja! Samma märke som jag gör popcorn iSmör är också toppen att ha i håret!
SvampomelettJag var hos gynekologen häromdagen. Klagade på klåda som inte försvann med Flukonazol. Alltså var det inte svamp. Ej heller var det vaginos, jag är bara lite känslig. Olja, säger han och jag säger ja, det har jag använt i flera år, babyolja. Fel, säger han, du ska ha den här - och langar fram en flaska rapsolja! Samma märke som jag gör popcorn i
Går det lika bra med olivolja, undrar jag, jag ska precis åka till Grekland, och han säger att det gör det. Så imorgon ska jag gå till Giannis i affären och köpa olivolja. Ska säga att jag ska göra omelett