R
Raderad medlem 6459
Fy fan vad snubbigt.Mina kompisar har gjort det. Jag tyckte det var lite äckligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan vad snubbigt.Mina kompisar har gjort det. Jag tyckte det var lite äckligt.
Fråga inte mig!@niphredil den här gången var det inte en form av "jag har en vän som..." när det egentligen handlar om en själv så jag kan inte svara på det
@Mia_R haha! Hittade en sådan på nätet. Kan man ta självlysande willysmet och hälla i eller hur funkar det där? Jag är helt ny på ämnet. Jag hade kunnat betala bra för att se svärföräldrarnas miner om vi hade självlysande, klonade leksaker bredvid sängen. Tror min familj är lite lagom härdad men svärfamiljen hade nog blivit chockade.
Jösses! Tänkte inte ens på det. Tänk om man har en snygg avgjutning och så råkar karln tänka på tant agda eller nåt och så blir det bara sladder kvar lagom tills den börjar torka.Fråga inte mig!
Jag och exet snackade om det på skämt, men jag hade ju skickat med honom den om vi hade gjutit en egen leksak. Hua leka med en sån när han inte ens finns med på kartan!
Jag vet inte hur snabbtorkande det är, men det måste ju vara väldigt mycket jobbigare att hålla stånd än vara gravid tillräckligt länge för en avgjutning att bli klar.
Ok, 4 minuter. Alltså.. 4 minuter med en plaststrut fylld med gips över makens kuk... jag hade nog inte varit så hjälpsam, jag hade dött av skratt! Han hade fått kolla porrfilm medan jag gått till ett annat rum (självklart efter att jag fotat honom posande med eländet på sig). Herre... resultatet kanske hade passat bättre i badrummet hos @em-pirre trots allt...Fråga inte mig!
Jag och exet snackade om det på skämt, men jag hade ju skickat med honom den om vi hade gjutit en egen leksak. Hua leka med en sån när han inte ens finns med på kartan!
Jag vet inte hur snabbtorkande det är, men det måste ju vara väldigt mycket jobbigare att hålla stånd än vara gravid tillräckligt länge för en avgjutning att bli klar.
Du hänger dem väl upp och ner, så handdukarna inte halkar av?Åh gud. Nu känner jag att jag bara MÅSTE få en avgjutning av min mans (eller någon annans) slaka snopp. Gud så snyggt det hade varit. Typ att sätta upp på badrumsväggen och hänga små handdukar på. För gäster och sånt.
Nej. Jag ska göra specialöglor till handdukarnaDu hänger dem väl upp och ner, så handdukarna inte halkar av?
Perfect fitt?Nej. Jag ska göra specialöglor till handdukarna
Perfect fitt?
Kanske inte just en gipsavgjutning, men äggstockar med tillhörande, avknipsade, äggledare kunde kanska vara något? Utförda i något lämpligt material.Eftersom jag planerar att sterilisera mig frågade jag min man om det finns någon gipsavgjutning man kan göra i samband med det och om vi har någon plats på väggen. Han såg lidande ut och gömde huvudet i händerna. Jag förstår inte vad jag gör för fel.
Kanske inte just en gipsavgjutning, men äggstockar med tillhörande, avknipsade, äggledare kunde kanska vara något? Utförda i något lämpligt material.
En kompis firade sin sterilisering med ett party för övrigt. Cut fallopian tubes shower, typ. Fast hon kallade det inte shower utan party.
Hahaha jag dööör. En sån fick jag och min sambo på vår gemensamma födelsedagsfest i helgen. Hahaha så man kan göra ett ljus av denSå då finns det en clone a willy jämte som påminnelse, för MANNEN är ju oftast en aktiv partner i det hela, så här i BS-tider inte att förglömma.
Så slipper man en extra lampa för gipsavgjutningen, bara att ställa en glow in the dark bredvid.
Ok, 4 minuter. Alltså.. 4 minuter med en plaststrut fylld med gips över makens kuk... jag hade nog inte varit så hjälpsam, jag hade dött av skratt! Han hade fått kolla porrfilm medan jag gått till ett annat rum (självklart efter att jag fotat honom posande med eländet på sig).
Jag försöker fortfarande övertala gubben att göra en! Vi fick en sån i födelsedagspresent, sen ska man göra ett ljus av den! Jag tyckte det hade varit skit kul att ha det framme på typ soffbordet, men gubben tyckte inte det. och utan hans medverkan så blir det ju tyvärr inte så mycket av detHar en fd vars bror med sambo gjorde det där. Fick höra att det var väldigt besvärligt för honom att just hålla status under torktiden eller vad de kallar det.. Inte helt insatt i korrekt clone-a-willy-termer..
Jag hade aldrig velat ha en sån avgjutning hemma MEN hade nog skrattat sönder nåt väsentligt om jag skulle fått se mannen försöka få till en