Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om embryot jag har i magen stannar kvar vill jag inte ha en BS men ni får gärna posta diverse presenter. Jag är nöjd med en tvättlapp.
Eller en ny sadel till ponnyn.
Your choice.
Och bara rosa.
Varför kan man inte köpa en sån till häst storlek större?? Sjukt orättvist!Går det bra med den här? Bukeinsamling!
Westernmodellen kanske går att få i större.Varför kan man inte köpa en sån till häst storlek större?? Sjukt orättvist!
Den var ju faktiskt nästan snygg. Undrar hur fin den är när den har blivit lite lagom skitig och användWesternmodellen kanske går att få i större.
Går det bra med den här? Bukeinsamling!
Jag försöker fortfarande övertala gubben att göra en! Vi fick en sån i födelsedagspresent, sen ska man göra ett ljus av den! Jag tyckte det hade varit skit kul att ha det framme på typ soffbordet, men gubben tyckte inte det. och utan hans medverkan så blir det ju tyvärr inte så mycket av det
BYTMen om nu Greta inte är en Greta utan en Karl-Oskar hur gör jag då? Sprayar sadeln blå? Byter barn på BB?
Men kom igen, Bläckis! Är du kvar på stenåldern eller? Det är 2016 nu! Idag kan man faktiskt bygga om snoppen till en snippa!
Det finns faktiskt en svensk tradition (tror jag det är) om att ge ett smycke till sin fru efter producerat barn. Där handlar det väl om belöning för vedermödor under graviditeten, från den som är medskyldig men slapp mödorna.Om jag genomgått en förlossning skulle jag inte se den som en prestation, framförallt ingen sådan som mina väninnor behöver ge mig presenter för. Jag skulle förmodligen bara vara väldigt tacksam över att graviditeten var över och barnet var där.
Haha nää det framgick inte direkt sådärDet finns faktiskt en svensk tradition (tror jag det är) om att ge ett smycke till sin fru efter producerat barn. Där handlar det väl om belöning för vedermödor under graviditeten, från den som är medskyldig men slapp mödorna.
Baby showers har väl snarare sitt ursprung (som inte är helt orimligt) i ung nybyggarfru som inte har någonting alls och är gravid. Kvinnor som fått barn i trakten kommer förbi med goda råd om hur man tar hand om barnet när det kommit och nya eller begagnade prylar som kan behövas akut efter födseln, för hon har ju ingenting. (En svensk kvinna förmodas virka och sy utstyrseln under nio månader med ett lyckligt leende. Men är väl mindre nyinflyttad.)
Så det känns lite udda att baby showers nu skulle vara ngt slags barnlösa väninnornas belöning till den blivande mammans prestation att förse väninnekretsen med ett barn.
(alltså jag håller med dig om det inte framgick )
Nåja, tur att jag skrev parentesen då.Haha nää det framgick inte direkt sådär
Dessutom hamnade den i fel tonfall eftersom jag som vanligt inte läste tråden till slutNåja, tur att jag skrev parentesen då.
Det senaste tramset ..
Smash-the-cake fotografering när ungen fyller typ 1.
Du dekorerar med ROSA om det är en flicka och BLÅTT om det är en pojke, tar på barnet kläder i RÄTT färg. Bakar en tårta med RÄTT färg. Bokar en fotograf..
Sätter ungen i det med rätt färg dekorerade rummet och tårta framför - sen ska barnet kladda under ivrigt fotograferande. Sen ska bilderna antagligen spridas på facebook, bloggen och kanske till och med som papperskopior. I värsta fall dyker den väl upp till krakens student
Gissa vad jag tycker?
Gissa vad jag tycker?
Vad du tycker?Det senaste tramset ..
Smash-the-cake fotografering när ungen fyller typ 1.
Du dekorerar med ROSA om det är en flicka och BLÅTT om det är en pojke, tar på barnet kläder i RÄTT färg. Bakar en tårta med RÄTT färg. Bokar en fotograf..
Sätter ungen i det med rätt färg dekorerade rummet och tårta framför - sen ska barnet kladda under ivrigt fotograferande. Sen ska bilderna antagligen spridas på facebook, bloggen och kanske till och med som papperskopior. I värsta fall dyker den väl upp till krakens student
Gissa vad jag tycker?
Om embryot jag har i magen stannar kvar vill jag inte ha en BS men ni får gärna posta diverse presenter. Jag är nöjd med en tvättlapp.
Eller en ny sadel till ponnyn.
Your choice.
Och bara rosa.