Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen aning om hur mycket jag gick upp i vikt, det är förträngt. Det enda jag minns är att min första bm som jag konstigt nog behöll hela graviditeten med första barnet tjatade om att jag gick upp för mycket och trots att jag sa sista besöket att jag inte vill väga mig sa hon med en obehaglig ton "jaja, upp på vågen nu!" Och jag klev lydigt upp och lyssnade sedan till hennes "ja, det var ju under xx i alla fall" vilket jag ångrar efteråt. Tror det var 90 kg och att jag låg ett par hekto under det. Tack vare kärringen åt jag knappt något på ett par dygn efter att hon sa att jag gått upp för mycket när jag hade 3-4 månader kvar och kommer att få problem att tappa kilona. Det hjälpte tydligen för till nästa besök hade jag inte lika mycket fett i ansiktet sa hon
Mhm, för att inte tala om foglossning som plågade mig över ett år efteråt...Åh fett i ansiktet som är den stora skräcken för en höggravid. Vad är PSD, förlossning, föräldraskap mot det liksom
Jaha, så tänker inte alls jag. Jag tycker bara att det är fult = kass smak. Hur man värderar sin graviditet har jag ingen synpunkt på och jag tror verkligen inte att en ful gipsmage innebär att man hyllar graviditeten och inte ens barn.Men precis. Anledningen till att jag förfasar mig över gipsgravidmagar som inredningsdetalj är inte att jag tycker att det är smaklöst - det är säkert många som tycker att vi har det jättefult hemma också. Det är just det här hyllandet av graviditeten och inte själva barnet som jag tycker känns märklig. Att folk har gipsavgjutningar av barnens händer och fötter tycker jag inte alls är konstigt.
Jaha, så tänker inte alls jag. Jag tycker bara att det är fult = kass smak. Hur man värderar sin graviditet har jag ingen synpunkt på och jag tror verkligen inte att en ful gipsmage innebär att man hyllar graviditeten och inte ens barn.
Den skulle väl kunna symbolisera att man skapat ett liv med sin kropp t.ex? Eller som i mitt fall det nödvändiga ontet för att få de fina små barnen.Men vad är det med en gipsmage som gör att man hyllar sitt barn? Tyvärr är ju inte en gravid mage = (levande) barn.
Så då finns det en clone a willy jämte som påminnelse, för MANNEN är ju oftast en aktiv partner i det hela, så här i BS-tider inte att förglömma.Den skulle väl kunna symbolisera att man skapat ett liv med sin kropp t.ex? Eller som i mitt fall det nödvändiga ontet för att få de fina små barnen.
Den skulle väl kunna symbolisera att man skapat ett liv med sin kropp t.ex? Eller som i mitt fall det nödvändiga ontet för att få de fina små barnen.
Så då finns det en clone a willy jämte som påminnelse, för MANNEN är ju oftast en aktiv partner i det hela, så här i BS-tider inte att förglömma.
Så slipper man en extra lampa för gipsavgjutningen, bara att ställa en glow in the dark bredvid.
Åh vi har lika dålig humor. Jag tänkte skriva nåt liknande. Typ oljemålning föreställande samlaget, eller en trasig kondom eller såSå då finns det en clone a willy jämte som påminnelse, för MANNEN är ju oftast en aktiv partner i det hela, så här i BS-tider inte att förglömma.
Så slipper man en extra lampa för gipsavgjutningen, bara att ställa en glow in the dark bredvid.
Jag tycker inte att det hyllar ett barn, jag säger bara att "hylla" sin graviditet inte betyder att du inte OCKSÅ "hyllar" ditt barn på andra sätt. Det ena utesluter inte det andra.Men vad är det med en gipsmage som gör att man hyllar sitt barn? Tyvärr är ju inte en gravid mage = (levande) barn.
Jag tycker inte att det hyllar ett barn, jag säger bara att "hylla" sin graviditet inte betyder att du inte OCKSÅ "hyllar" ditt barn på andra sätt. Det ena utesluter inte det andra.
Jag gillar ditt val av smiles, skulle gjort det själv om jag tänkte så långt.
Dog lite av skratt
Varje gång jag ser de där clone-a-willy tänker jag på ett rykte som gick i min hemby där en tjej lånat mammans dildo och av en händelse, lite senare, fick veta att det var en avgjutning av hennes pappas kuk hon lånat.Så då finns det en clone a willy jämte som påminnelse, för MANNEN är ju oftast en aktiv partner i det hela, så här i BS-tider inte att förglömma.
Ylva Maria Thomson gör sånna avgjutningar, men jag tror han skulle bli besviken om han försökte använda den.Varje gång jag ser de där clone-a-willy tänker jag på ett rykte som gick i min hemby där en tjej lånat mammans dildo och av en händelse, lite senare, fick veta att det var en avgjutning av hennes pappas kuk hon lånat.
Den där som lyser i mörkret var ju lite tuff. Jag kanske skulle fråga maken om vi inte kan göra en sådan. Den skulle passa finfint som nattlampa bredvid min sida av sängen. Finns det utrustning för att gjuta fittor också? Man kan ju lika gärna matcha med en självlysande fitta på hans sida när man ändå är igång menar jag.
Mina kompisar har gjort det. Jag tyckte det var lite äckligt.@Amha men varför i hela friden skulle man låna sin mammas dildo? Låter ju helt sjukt.