Vad tycker du skiljer sig på män och kvinnor? Vi kan bortse från självklarheter som kukar, fittor och sånt.
Alltså är du seriös? Tycker du att det inte finns några skillnader?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker du skiljer sig på män och kvinnor? Vi kan bortse från självklarheter som kukar, fittor och sånt.
Vänta nu här, i ett tidigare inlägg var det ju prestationen att bli gravid som skulle firas, dvs den blivande mamman som ville bli strösslad med choklad och presenter för att hon lyckats med något som vilken fjortis som helst med lite otur klarar av. Var kom firandet av fostret in i bilden? Om det är BARNET man firar kan man ju ha den goda smaken att fira det när det väl är fött och allt gått bra, alla graviditeter och förlossningar är inte lyckade!Jag har tyvärr inte forskat på mäns hjärnor men du kanske tycker att män och kvinnor är helt lika? Och vi vet båda att det inte är tårta vi pratar om utan ett firande utav en människa som lever i sin mamma.
Nej men självklart. Flickor gillar rosa och pojkar blått. Flickor säger hihi och pojkar höhö. Flickor städar, pojkar dricker öl. Det är helt enkelt biologiskt.Alltså är du seriös? Tycker du att det inte finns några skillnader?
Jag har tyvärr inte forskat på mäns hjärnor
Jag har aldrig någonsin sett en och visste inte att de fanns! Vem fasen vill bli påmind om det? Och ska man sätta en LAMPA i dem??Nä dom är så jävla fula!!! Förlåt alla som har såna men JAG STÅR INTE UT VAD FULA DOM ÄR. Ja - gravidmagar är fina men som avgjutningar är de ju fruktansvärda!?
Inser du vad du startar ..?Vad tycker du skiljer sig på män och kvinnor? Vi kan bortse från självklarheter som kukar, fittor och sånt.
Men det är helt logiskt, vi har ju lärt oss att BS inte har några som helst gemensamma drag, framför allt inga könsstereotypa sådana. Man fyller den med vad man vill, allt från gissa bajset till minigolf med bostadsrättsföreningen.Vänta nu här, i ett tidigare inlägg var det ju prestationen att bli gravid som skulle firas, dvs den blivande mamman som ville bli strösslad med choklad och presenter för att hon lyckats med något som vilken fjortis som helst med lite otur klarar av. Var kom firandet av fostret in i bilden? Om det är BARNET man firar kan man ju ha den goda smaken att fira det när det väl är fött och allt gått bra, alla graviditeter och förlossningar är inte lyckade!
Vänta nu här, i ett tidigare inlägg var det ju prestationen att bli gravid som skulle firas, dvs den blivande mamman som ville bli strösslad med choklad och presenter för att hon lyckats med något som vilken fjortis som helst med lite otur klarar av. Var kom firandet av fostret in i bilden? Om det är BARNET man firar kan man ju ha den goda smaken att fira det när det väl är fött och allt gått bra, alla graviditeter och förlossningar är inte lyckade!
Nej men självklart. Flickor gillar rosa och pojkar blått. Flickor säger hihi och pojkar höhö. Flickor städar, pojkar dricker öl. Det är helt enkelt biologiskt.
Bara för att jag skrev att det var skillnad så betyder väl inte det att det behöver vara så? Det är kanske bara i mitt förhållande där det finns skillnad..
Men gud, är det så det ser ut? VARFÖR?
Jag var tydligen otydlig, det var ett tidigare inlägg men inte skrivet av dig. Frågan kvarstår dock, om det är BARNET man firar så varför väntar man inte tills det är fött? Så länge det ligger i mammans mage är det ett foster, att kalla det för MÄNNISKA låter makabert i mina öron!Fast var har jag skrivit att man firade prestationen?
Japp, så där ser dom ut. Fantastiskt obegripligt fula .Men gud, är det så det ser ut? VARFÖR?
?Nu är den mest tragisk och lite smått elak. Tonen är väldigt nedlåtande. Nedlåtande mot kvinnor. Fy! Skärp er lite! Fortsätt gärna tramsa om fenomenet baby shower men lämna kvinnor ifred tycker jag!
Mvh Miks
Jag ser inte att kvinnor hånas? Jag ser att man diskuterar problem med könsstereotyper o.dyl.Jag tycker den här tråden var skojig från början.
Nu är den mest tragisk och lite smått elak. Tonen är väldigt nedlåtande. Nedlåtande mot kvinnor. Fy! Skärp er lite! Fortsätt gärna tramsa om fenomenet baby shower men lämna kvinnor ifred tycker jag!
Mvh Miks
Jag tycker den här tråden var skojig från början.
Nu är den mest tragisk och lite smått elak. Tonen är väldigt nedlåtande. Nedlåtande mot kvinnor. Fy! Skärp er lite! Fortsätt gärna tramsa om fenomenet baby shower men lämna kvinnor ifred tycker jag!
Mvh Miks
Ooooch så heter ju tråden också bs-trams.Jag håller med! Pyser av fördömande, raljerande och elakheter Tråkigt för en annars bra och lärorik tråd, känns som att fenomenet behövs ventileras minst sagt.
Temat för min heminredning är Mild Moderlighet. Vi brukar ha re-birth retreats på semestern. Det är sååååå rogivande.