Just den var vidrig!Jag som tycker att spykakan ser så god ut...
"Förlossningstårtan" var inte heller att leka med!
Dom där bilderna har traumatiserat mig för alltid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just den var vidrig!Jag som tycker att spykakan ser så god ut...
knulltårtorna går inte av för hackor de heller. Vilka konstverk!Just den var vidrig!
"Förlossningstårtan" var inte heller att leka med!
Dom där bilderna har traumatiserat mig för alltid!
Oh, sånt språk!knulltårtorna går inte av för hackor de heller. Vilka konstverk!
Jag kunde inte låta bli, de är så extrema så de nästan ursäktar språket. Har för mig att jag såg en bdsm-tårta där medOh, sånt språk!
Dom svepte jag nog förbi i rena förskräckelsen.
Jo, så är det ju!Jag kunde inte låta bli, de är så extrema så de nästan ursäktar språket. Har för mig att jag såg en bdsm-tårta där med
Bara jag som reagerar på "extra virgin"?
Undrar om det finns speciella bägare för det och om de får mått. Jag vill ha de här måtten på figurerna i skala 1:10...Jo, så är det ju!
Jag försöker sätta mig in i hur det är för den tårtbagaren som står där och gör tårtorna. Jag kan säga att det går inget vidare....
Jag skulle gissa att man kommer till tårtbagaren med konceptet/idén och så får tårtbagaren fria händer Hur tårtbagarens kreativa process ser ut har jag dock ingen aning omUndrar om det finns speciella bägare för det och om de får mått. Jag vill ha de här måtten på figurerna i skala 1:10...
Han går nog hem för att finna inspiration med tantan/gubbenJag skulle gissa att man kommer till tårtbagaren med konceptet/idén och så får tårtbagaren fria händer Hur tårtbagarens kreativa process ser ut har jag dock ingen aning om
Eep (googlade) det finns så mycket med det där som jag inte klarar av. Kladdigt barn, ugh, förstörelse av livsmedel, ugh, förstörelse av kapital, ugh, rosa/blått, ugh, man har faktiskt kläder när man äter, ugh, och så är jag så hemsk att jag inte lät mitt barn kladda med mat trots att det är pedagogiskt riktigt säkert, känns som usel vana att uppmuntra.Bildgooglar man smash the cake hamnar man i en rosablå psykos ... Den här besattheten av färger! Jag fattar inte. Har de svårt att hålla isär snopp och snippa eller vad är det frågan om? Och vad är problemet med om man inte fattar könet det första man gör?
Eep (googlade) det finns så mycket med det där som jag inte klarar av. Kladdigt barn, ugh, förstörelse av livsmedel, ugh, förstörelse av kapital, ugh, rosa/blått, ugh, man har faktiskt kläder när man äter, ugh, och så är jag så hemsk att jag inte lät mitt barn kladda med mat trots att det är pedagogiskt riktigt säkert, känns som usel vana att uppmuntra.
Nej inte mitt heller faktiskt.Vi lät det inte kladdas ohämmat heller, BARNET verkar inte traumatiserad av det.
Vad menar man med att barnen inte får kladda med maten? Är det att de inte får känna ordentligt på det de stoppar i munnen eller mer att de inte får plaska i mjölken de råkar spilla?
BARNET har alltid hatat kladd, men jag har levererat sked/gaffel och charmas inte av BARN med klet över hela kroppen. Gav mer bitar än puré.
Jag orkar inte sanera hela köket 5 ggr/dag.
Men, hur överlevde BARNET då? Jag menar, små barn får väl i sig näring via huden och inte genom magen, som vuxna???
Alltså, jag har ingen aning. Var ständigt förvånad första fyra åren över att vi höll BARNET vid liv.
Gick förvåningen över sedan? För er bara, eller även för omgivningen?
Jag har aldrig uppmuntrat eller skrattat åt eller fotat ett barn som kladdar med maten.Vad menar man med att barnen inte får kladda med maten? Är det att de inte får känna ordentligt på det de stoppar i munnen eller mer att de inte får plaska i mjölken de råkar spilla?