Babykläder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Vad rekommenderar ni att man har med sig för kläder till bb om man är beräknad till i början av oktober? Jacka, tjockare tröja ??? Det är mest klädvalet när man ska åka hem jag undrar över......

Sv: Babykläder!

Det är olika från person till person, men jag skulle nog ta på bebisen en varm och mjuk dress, en mössa och kanske lägga en tunnare filt över. Men det beror ju helt och hållet på vad det är för väder förstås. :idea:

Body, byxa med fot eller strumpor, liten mössa och sedan en fleceoverall som man kan vika över händer och fötter och huva! Och är det kallt, en extra filt. Mina ungar har haft fleceoverall på sig nästan hela första vintern... Perfekt både i vagnen och i bilbarnstolen! Jag hade även en urmysig fodrad plyschoverall till Elin, det var hur gosig som helst!

Snurrfian skrev:
Body, byxa med fot eller strumpor, liten mössa och sedan en fleceoverall som man kan vika över händer och fötter och huva! Och är det kallt, en extra filt.

Instämmer, precis så klädde jag min Elin som föddes i oktober i fjol.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 437
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 314
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 900
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag blir tokig, det är hår överallt! Passar dåligt med allergi i familjen.. Behöver tips på kläder där pälsen inte fäster på. Gärna...
Svar
2
· Visningar
457
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama