turbofling

Trådstartare
Är det någon som hämtat ut babyboxen på babyproffsen nyligen (den från pampers)?
Jag hämtade ut den idag och blev lite förvånad, i kartongen fanns "bara" en bljöhink, trodde det skulle vara lite mer produkter och rabattkuponger i. Tom på förpackningen står att i blöjhinken ligger det en påse med produkter (som kan variera). Tror ni dom glömt att lägga ner den påsen i min box?

Vad har ni fått i era boxar?

Sv: Babybox

Öppna blöjhinken, däri ligger grejerna. :)

(det tog ett tag innan jag hittade dem också ;))

Det ligger inga grejer i blöjhinken alltså? Trodde först att dom missat att skicka med grejer när jag hämtade vår men upptäckte sedan att det låg i hinken, detta var dock i somras.

Jag öppnade den "på mitten" och inget där, men det kanske finns några hemliga rum i den?

Hämtade ut våran idag, och grejerna låg i en påse i hinken. Om du har öppnat hinken och inte ser några grejer så har dom antagligen glömt att lägga i det, vad jag ser finns inga "lönnfack" :) Är säkert inga problem om du åker dit och ber att få bara påsen eller en ny hink.

Aha, nej det är bara det stora utrymmet i, där hade de lagt min påse. Sm mizzcat säger har de säkert glömt den, åk tillbaka och hör med dem.

Måste bara höra - hur är personalen på era Babyproffsen? Är de bara de på mitt som är sjukt otrevliga och inte alls service minded?

Det verkar som dom glömt i min, jag får ta sväng till till i nästa vecka, tur att det inte är så långt. Jag pratade inte så mycket med personalen, men hon i kassan verkade lite tråkig och inte så intresserad av vad hon höll på med.

Vad har ni fått för saker i era boxar?

Hur hämtar man ut den där babyboxen, är det bara att kliva in och visa magen ;)

Tillägg:

Äsch hittade svaret på min fråga :)

Senast ändrad:

Vilket babyproffsen är ditt? Jag tycker de på hornsgatan är himla trevliga. Nu var det ju ett tag sedan jag var där dock, ett helt halvår eller så :D

Du måste anmäla sig och skriva ut ett kvitto för att hämta boxen, antagligen är det för att man inte ska hämta ut flera boxar. Pampers box går att hämta ut på tex babyproffsen eller barnens hus, innehållet varierar beroende på affär. Kolla in "din" affärs hemsida eller pampers hemsida så ser du hur man gör. Libero har också en box, den får man på en del bb´n och får man den inte kan man ta kontakt med dom så skickar dom den.

Mitt är den i Länna. Hon som stod i kassan blev sur för att jag valde att inte köpa tilläggsinsatser till blöjhinken när jag hämtade ut den, och tycker de varit allmänt griniga när jag varit där.

Nu har jag varit tillbaka på babyproffsen med boxen. Hon i affären trodde nog att jag försökte lura till mig en extra påse för hon såg väldigt skeptisk ut och gick för att prata med en annan personal. Hon sa att det aldrig hänt tidigare att det saknats en påse, dom kontrollerade alltid boxarna när dom kom. Men jag fick iaf påsen tillslut.

Mitt är den i Länna. Hon som stod i kassan blev sur för att jag valde att inte köpa tilläggsinsatser till blöjhinken när jag hämtade ut den, och tycker de varit allmänt griniga när jag varit där.

Det gjorde vi men ångrade oss sedan.
Svindyra var de och inte fungerade de något vidare heller.
Vi har hinken kvar men sätter i en vanlig plastpåse.

Personalen här är trevliga men BP är svindyra på allting..
Alla fall här (örebro)

Det gjorde vi men ångrade oss sedan.
Svindyra var de och inte fungerade de något vidare heller.
Vi har hinken kvar men sätter i en vanlig plastpåse.

Personalen här är trevliga men BP är svindyra på allting..
Alla fall här (örebro)

Smart att sätta i egen påse!! Vi köpte ett trepack refill när vi hämtade ut vår blöjhink, men fyra refiller gick åt på två och en halv månad... inte direkt ekonomiskt.

Köpte en såndär pedalhink på ikea, köper avfallspåsar kanske 3 rullar för 20 kr på ica och den fixar faktiskt att hålla blöjlukten borta! Är det monsterblöjor så har jag köpt på mig några rullar hundbajspåsar på rusta och nu senast några på biltema. Perfekt att ha i skötväskan om de skulle bajsa på något olämpligt ställe ;)

Köpte en såndär pedalhink på ikea, köper avfallspåsar kanske 3 rullar för 20 kr på ica och den fixar faktiskt att hålla blöjlukten borta! Är det monsterblöjor så har jag köpt på mig några rullar hundbajspåsar på rusta och nu senast några på biltema. Perfekt att ha i skötväskan om de skulle bajsa på något olämpligt ställe ;)

Så gör jag med. Fast jag har ju hund och har alltid bajspåsar med mig någonstans. Blöja + tvättlappar får lagom plats i en bajspåse, sen är det bara att knyta ihop och ta med och slänga på lämplig plats. :)

Jag har BF i slutet av April, kan man hämta ut en sådan nu då???? Såg på sidan att det skulle skrivas ut o sånt, så det har jag klart för mig men stod ngt om att man skulle ha 3 mdr kvar till BF.....hmm har jag det???:p:o

Nja om man ska vara petig så måste du vänta tills samma datum du har BF ( alltså ex 20:e ) denna månad för att du ska ha 3 månader kvar :p

Men om dom är så petiga vet jag inte ?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 607
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 669
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 591
Senast: Pratsch
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Ela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka