Bääbisar!

scarlettlady

Trådstartare
Vi har fått killingar igen!:bump: Denna gången är det två getter som är nästan identiska. (svarta med lite silverstänk, och en stor vit virvel i pannan)De föddes annandag jul, och det gick på kanske 10 minuter helt utan problem.
Någon som har namnförslag?

Sv: Bääbisar!

Jag har inte tagit några kort, men om du vill se de förra så ska jag testa om det blir rätt...
ATT00019_edited.jpg

Sv: Bääbisar!

Dom är fortfarande lite blyga, och sover en hel del, men så snart de börjar skutta (om ett par dar) så ska jag se om jag kan ta någon bild.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 629
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?