B*rjes jodphurssko med snörning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerberus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 757
C

cerberus

Någon som har någon erfarenhet av dem?
Kvalitét och passform?
Med tanke på priset så får man väl ta att de inte håller i evighters evigheter, men jag skulle vilja prova på om det där med ridsko+chaps är något för mig.
Det är alltså dessa skor jag pratar om
1332.jpg

Sv: B*rjes jodphurssko med snörning

ingen om vet? undrar också hur de är storleksmässigt, stora eller små?

Om nån har förslag på andra rätt billiga ridskor är det också uppskattat!

Har köpt ett par för ett par veckor sen ,kan ej svara för hur dom håller. Är sköna att rida i men inte så bra att gå i tycker jag . Ganska normala storlekar .Helt ok för sitt pris.

Jag har ett par sånna köpte dom de året de kom ut och de håller än, visst inga riktiga kvbalitee skor, men duger bra att springa runt med i stallet och rida, blir mjuka och sköna snabb.. Jag trivs och är nöjd!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 843
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: WildWilma
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 519
Senast: julgrisen
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 595
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka