B- lopp gävledalatravet

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

Jag har titta överallt på deras hemsida hittar ingen information om B-Lopp så snälla ni som har koll på när det är B-lopp nästa gång på rättvik, romme, gävle eller bollnäs snälla skriv det!

Sv: B- lopp gävledalatravet

Det vet jag inget om.. Jag vill först och främst veta om romme och rättvik men bollnäs och gävle går också bra eftersom de är relativt nära.. men om dom har eller ej kan jag inte svara på..

dom körde på bollnäs i lördags. De brukar stå på travets hemsida o i vissa fall i proppen

Dom kör ju ofta på Romme-Rättvik-Bollnäs när det är lunchtrav. Nu har ju Romme och Bollnäs haft alldeles nyss, men det blir säkert snart fler.. Titta i programmen...

Jo jag såg det.. tycker dom kunde passat på att ha lite sånna på rättvik i mellandagarna.. hade då passat mig bra iaf :D
Men det får blir p21 den 12te på romme istället går det också..
tack för hjälpen iallafall!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 687
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 440
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 973
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar