Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade 6 notiser med gillamarkeringar nu. 2 av dem blev markerade som lästa direkt, men 4 av dem var jag tvungen att klicka på för att de skulle försvinna. Oklart varför det inte blev samma på alla?Jag testar nu att lägga in "Reagerar på ditt inlägg" som "Auto-läst" i standard-inställningen.
Berätta gärna om det fungerar och om ni tycker att det är bra.
Kanske den nya inställningen bara gäller för nya notiser eller så fungerar det inte som det skall. Jag fick två notiser från den här tråden lästa nu, kanske bara genom att jag gick in i tråden, samtidigt ligger en gilla-markering för tråden kvar.Jag hade 6 notiser med gillamarkeringar nu. 2 av dem blev markerade som lästa direkt, men 4 av dem var jag tvungen att klicka på för att de skulle försvinna. Oklart varför det inte blev samma på alla?
För mig är det superHur är det nu för alla?
Om ni vill att gilla-notiser skall markeras automatiskt bör det fungera om ni väljer standard-inställningen.
Utvecklaren har efter en buggrapport från mig hittat lite problem med hur det fungerar om man gör egna inställningar för olika typer av notiser, förhoppningsvis kan han lösa det snart.
Funkar nu precis som jag vill. Är supernöjdHur är det nu för alla?
Om ni vill att gilla-notiser skall markeras automatiskt bör det fungera om ni väljer standard-inställningen.
Utvecklaren har efter en buggrapport från mig hittat lite problem med hur det fungerar om man gör egna inställningar för olika typer av notiser, förhoppningsvis kan han lösa det snart.
Jag tror att det fungerar bra nu!