fejko

Trådstartare
Jag har ingen dator hemma och funderar på att använda jobbdatorn till att registrera mig på tex mötesplatsen för att ragga karlar. Nu vill jag ju inte att mina arbetskamrater ska få reda på detta. Antar att det är mötesplatsens hårddisk man skriver på men hur är det annars? Är det risk att jag lämnar spår på min egen pc som de datoransvariga här kan se/läsa? Hur funkar det? Finns det någon "history" där det jag skriver kan fastna?
 
Sv: Avtryck

fejko skrev:
Jag har ingen dator hemma och funderar på att använda jobbdatorn till att registrera mig på tex mötesplatsen för att ragga karlar. Nu vill jag ju inte att mina arbetskamrater ska få reda på detta. Antar att det är mötesplatsens hårddisk man skriver på men hur är det annars?

Det är mötesplatsens server det sparas på men du skriver ju fortfarande på "din" dator.

fejko skrev:
Är det risk att jag lämnar spår på min egen pc som de datoransvariga här kan se/läsa?
JA och mycket finns t.o.m. kvar efter en formatering av hårddisken :crazy:

fejko skrev:
Hur funkar det?
Jag vet inte hur det funkar, men det kommer nog någon annan att förklara.

fejko skrev:
Finns det någon "history" där det jag skriver kan fastna?
Allt du skriver finns kvar i datorn och rätt (eller fel ;)) person kan plocka fram den igen.
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 066
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 134
Senast: monster1
·
Ekonomi & Juridik Får tyvärr inte sökfunktionen o fungera. Funderar på att skaffa medryttare men är så kass på det här med försäkringar. Hästen har...
Svar
14
· Visningar
2 569
Senast: Amha
·
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 058
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp