Avstamning

T

Tigern

Hei!
Jeg holder på å skal kjøpe meg ny hest og har sett på to fd galloppører her i Norge. Jeg skal i utgansgpunktet bruke disse til hoppning, men siden jeg selv sannsynsligvis skal i avelen om et par år, ønsker jeg en hest som det kan være greit å sette føl på i samme periode. Men jeg har jo ingen peiling på galoppavstamninger; og her kommer dere inn:angel:
de to hestene har følgende avstamning:
hest 1: e Titius Livius, u Betelguse (GB) (vet ikke videre avstamning her)
hest 2: e. Cajun Cadet, u Balillanta ue Baillamont

Håper noen kan hjelpe meg:)

Sv: Avstamning

My norweigan is really bad so if you write in English we might be able to understand. If i understand right you want to buy a thoroughbred now that would be great to take a foal on later in life. Have a look at good stallions breed and see if you can find a mare that is not in traing and for sale.

A few good websites are.

www.pedigreequery.com or

www.galoppsport.se here u can search on any breed u want

Sv: Avstamning

Jag er ikke helt med... Vil du finne ut en god hingst du skal bruke för å få en god avkomme eller vill du finne ut hva de hesterne har gjort etc.?
Skal avkommen brukes til gallop eller som ridehest?

Liknande trådar

Utrustning Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta. Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MimmiNO
·
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
  • Artikel Artikel
Företag Hei alle sammen :):) Jeg har postet en giveaway på mitt Instagram konto og vet ikke hvordan jeg skal nå ut til svenske ryttere og danske...
Svar
0
· Visningar
2 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka