Avskärmning i Malm byrå

pepp

Trådstartare
Har köpt mig en malmbyrå och undrar om det finns nå slags "avskärmningar" man kan lägga in, så det blir nästan som smålådor i den stora lådan, för att få lite ordning.

Har kikat lite på Ikeas hemsida, men hittade inte riktigt.

Sv: Avskärmning i Malm byrå

Jag köpte på avdelningen med garderober och byråar ett set med smålådor som man placerar i de stora. Jättesmidigt! Komplement heter den. Finns flera färger, har både svart o vit hemma.
22492_PE107367_S4.jpg

Har du nån bild när du har dom i lådan? :)
d26201021757P0509.jpg

Det stör mig lite att de inte kunde kosta på sig en till av den minsta lådan. Som synes så blir det ett glapp som är just så stort.

Jag har stört mig på exakt samma sak. Glappet motsvarar en liten låda, så då kunde de väl slängt med en sån.

Ja, det var ju så pass stort att det faktiskt störde! Trist :( får se om det blir köp imorn eller inte!

Ja, det var ju så pass stort att det faktiskt störde! Trist :( får se om det blir köp imorn eller inte!
Ja, den där luckan stör mig fantastiskt mycket. Jag hoppas kunna hitta ett skyltex. på fyndavdelningen någon gång. Då har man iofs. fem lådor över ändå, men priset kanske är så nedsatt att det är värt det. Med ett ord. pris. på 89 kr. kan jag tycka att det är ovanligt dyrt för att vara IKEA.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 471
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat