Avliva HÄst

Sv: Avliva HÄst

Är: tråkigt att höra, men, det finns redan en tråd på buke om detta att ta bort sin häst, metoder osv, gör en forumsök." ett påhopp?!!

Så när blev du moderator? Inte första tråden du säger till användare att titta i gamla trådar. :angel:

När man precis ska avliva sin häst kanske man inte orkar bläddra igenom 511 trådar för att hitta det man söker. Sen går ju faktiskt utvecklingen framåt och nya idéer och erfarenheter kan komma fram i nya trådar.

/Maria

Jag tar tillbaka min :bow: :bow: till dig - du hoppar ju på vem som helst verkar det när du är sur eller upprörd.

Håller med...
Piggelurven - jag är ledsen, men du beter dig faktiskt ganska illa. Du kanske inte ser det själv, men såhär många personer kan väl knappast ha fel?

*KL*

Vaddå förlora fokus från huvudfrågan?
Stackars TS är nu troligtvis bortskrämd från den här tråden...

Du har rätt, förlåt.
Nog med denna onödiga "diskussion".

TS, hur har allt gått? Vill gärna veta.

Illa? hur kan du vara så säker på det? Jag tipsade trådskaparen om att det finns en tråd med allt man behöver veta om detta som redan är bra utvecklad! För har det tråkiga hänt och man SNART måste ta beslutet så är det väl BRA att kunna läsa igenom en mkt informativ, bra fin tråd som den som finns (jag har själv läst hela av rent intresse) så man får all info man kan behöva och inte behöva vänta på svar i denna tråden? Och jag tänkte det också eftersom hon var ny medlem och detta var hennes första inlägg så kanske hon inte visste att man kunde söka på gamla trådar?
Om du utgår ifrån att mina avsikter är elakt menade är det DU som beter dej illa.

Nej, och jag kanske säger det i all välmening för jag läst hela tråden i fråga och tycker att den är mkt bra och tipsar om den?

Det är inte VAD man säger eller skriver som spelar roll, utan HUR man säger det och lägger fram det i texten.

Citat mej:
"Har du funderingar på hur du vill göra det, med bult eller avlivningsvätska (om du får välja) så finns det en tråd för de olika alternativen här på buke"
Skrev jag i ett tidigt inlägg till trådskaparen, i all välmening så hon skulle få reda på alla fakta snabbt. Om du tolkar det som elakt på något vis, vill jag veta hur!

Nej, och jag kanske säger det i all välmening för jag läst hela tråden i fråga och tycker att den är mkt bra och tipsar om den?

Du får tipsa hur månag trådar du vill. Länka gärna med. Men säg inte till andra som svarar TS att
tråkigt att höra, men, det finns redan en tråd på buke om detta att ta bort sin häst, metoder osv, gör en forumsök.
och
Ja, men hon blev tipsad om den andra tråden som redan besvarar hennes frågor and then some! Ingen mening att ha tre likadana trådar, det tar bara upp plats!

/Maria

Snacka om att sitta i sandlådan och kasta sand. Ta och kravla er över kanten.
Vi har alla rätt till våra åsikter, vad vi menar och vad som tolkas kan ibland vara olika saker, det är därför viktigt att försöka vara så noggran som möjligt när man skriver.
Vill också säga att jag delar Piggeluverns åsikter. Bra svar, inlägg.

Nu är det väl mer sättet Piggelurv framför saker på än åsikterna jag har synpunkter på.

Och var har jag kastat sand?

/Maria

Har du verkligen läst inlägg 7? O håller med???
Inlägg 36 riktat till en som försöker svara på ursprungsfrågan, håller du med om det också?
PL

Så när blev du moderator? Inte första tråden du säger till användare att titta i gamla trådar. :angel:

Öh... ursäkta. Men VAR i forumreglerna står det att man MÅSTE vara moderator, för att föreslå någon att använda sökfunktionen????

Men just i den här tråden, kan jag också tycka att det var lite småelakt. För som du säger, står man i chock är inte det, det första man tänker på.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator (för annat forum), som blir JÄTTEGLAD när användare tipsar andra användare om gamla trådar i samma ämne, eller ger rådet att använda sökfunktionen. :bow:

Jo det klart man får tipsa. Det gör jag med och länkar till tråden. :)

I det här fallet var det sättet hon "sa" det på.

/Maria

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 206
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 869
Senast: mars
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2