Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En klinik utan möjligheter att få bort kadavret efter avlivning kanske... Och veternären gjorde bedömningen att hästen kunde åka (smärtstillad) hem igen och vänta på morgondagen. Den rörde sig relativt obehindrat, dock med smärtor.Vad var det för konstig klinik??
Ok, ja jag förstår att du blir upprörd - absolut, och jag håller med dig om att det finns alltför många människor som inte kan hästar som inte borde få hålla på.
Men det var liiiite rå ton från dig ändå, och det kan nog kännas kränkande för TS med sådana påhopp. Även fast inlägget var luddigt....men är man i en knivig situation och ens häst mår dåligt, så kanske man inte tänker på att formulera sig på bästa sätt....
Men nu vet vi ju lite mer....
Varför anta att den står hemma? Hon skrev väl inget om det heller?Varför anta att den redan står på klinik när hon inte skriver det?
Till inja_2006: Ber så hemskt mkt om ursäkt för det upprörda svar jag skrev innan jag visste att den stod på klinik!