Avkommor efter Camaro M 979?

Medryttarinna

Trådstartare
Finns här några som har erfarenheter av Camaro M-avkommor?
Hur är de till temperament, exteriör och ridbarhet?
Har de huvudsakligen talang för hoppning eller även dressyr?

Sv: Avkommor efter Camaro M 979?

Tror nog att de har funnits en tråd om honom innan men har inte full koll :D

Har iaf en sto efter honom, här är länken till henne på blup http://www.blup.se/sv-SE/horses/149867-candy-b-swb om du vill kolla bedömning från 3 års test :)

Tycker hon har bra temperament, lugn och fin att ha att göra med men har självklart lite egen vilja!
Just min häst lämpar sig nog mer för hoppning men skulle säkert kunna gå lite lättare dressyrklasser då gångarterna inte är helt dåliga!

Vi har fött upp två stycken, en med Cortez på mödernet, den andra med Electro.
Bägge har varit mkt intelligenta, känsliga "i huden", mkt ridbara och med god hoppförmåga.

Skulle kunna tänka mig att använda honom igen till rätt sto.

Tack så mycket för bådas svar!
Jag är själv mest ute efter att rida dressyr, men uppskattar även gymnastikhoppning och skogsritter. Därav mina frågor.
Ser gärna fram emot fler svar från andra med erfarenheter av denne hingst.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 657
Senast: Freazer
·
Avel Fanns bara väldigt gamla trådar så jag gör en ny. Jag letar efter en bra fbl-hingst till mitt hoppstammade multitalang-sto, och har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 064
Senast: KickiH
·
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård