AVI och Codec?

_carmenzita_

Trådstartare
Har laddat hem några filmer från DC++ i avi-format (har ingen aning om det är rätt...) när jag skall förhandsgranska dem i mediaspelaren så ansluter den men avbryter sedan för att ge mig felmeddelandet "uppstod ett fel när codec hämtades" vad är felet? Vilken codec kan det vara som jag inte har? fimen spelas upp men endast med ljud, ingen bild.
 
Sv: AVI och Codec?

tack fast jag hittade codec:en att ladda hem, men du kanske är lite inne på att ladda hem filmer och så?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 096
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 638
Senast: Fraegd
·
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Svar
24
· Visningar
5 811
Senast: nilie
·
IT & mobiler Vad ska man ställa in hur för att det inte ska ta en halv evighet att ladda upp film till Youtube? Antingen hittar jag bara...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp