Hambo

Trådstartare
Jag köpte ett avelssto, som sällskaps häst för ca 1 år sedan . Hon var precis avvänjd från sitt föl . Nu tycker jag mig se att hon är brunstig, inte överdrivet men kissar lite hit och dit . Inget konstigt med det, men hon flemar till och från också, hon gjorde det för några dagar sedan och nu igen . Min tanke är att hon har känningar av sina äggstockar:confused: . Någon sa till mig att ston som är vana att betäckas kan må dåligt om dom inte fortsätter att betäckas, men så kan det väl inte vara ?? Vad tror ni ?

Hej från Hambo

Sv: Avelsston

Okey ! Jag har nog bara lite dåliga erfarenheter från Hästar som flemar !

Hej från Hambo

Sv: Avelsston

Var på föreläsning i onsdags om ston och avel bla. Och om du tror att hon kan ha känningar i äggstockarna så skulle jag rekommendera att hon kollas. Mina ston har jag aldrig sett flema..

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 900
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 760
Senast: Stereo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!