Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jaha, ska man kolla på avelsindex oxå...
Här lär man sig nåt nytt varje dag.
Vad anses som ett bra avelsindex då?
Min häst har 103 0,75 i avelsindex. Är det bra eller dåligt?
100 tror jag ska va genomsnittsindexet så 103 är väl precis över.. 0,75 står för hur stor procent säkerhet det är så alltså är det 75% säkert att det ligger på 103..
Ok, nä jag vet ju inte om de e nån nytta till att kolla de där. Men jag såg nu i hingstkatalogen stod det en tillräcklig förklaring för min del om vad som var bra o vad som var dåligt.
Men de var just om man skulle kika på det oxh sådant.
Trädgård & Växter Absolut! :D Det är ändå inte helt utan någon slags skräckblandad förtjusning, den lär ju behöva ett helt eget rum eller nåt innan det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.