Avelshingstar m. olika prisklass

louisececilia

Trådstartare
Hej.
Jag har funderingar på att betäcka mitt norska nordsvensksto, men jag har inte hittat den rätta hingsten än. Jag vill hellst ha en skäck hingst, och den ska inte stå för långt bort från västmanlandslän.

Är det någon som har en hingst, eller någon bra sida på internet där man hittar trevliga hingstar, eller på något annat sätt man kan hitta en sådan.

Tack på förhand!

Sv: Avelshingstar m. olika prisklass

Hej!
Vad är du ute efter för hingst förutom färgen, vad ska du ha fölet till?

Sv: Avelshingstar m. olika prisklass

Jag ska ha fölet som en fritidshäst, precis som jag använder min nordsvenk till just nu. Jag vill ha en ädlare hingst så att det blir en lättare typ så man även kan hoppa m.m med hästen sen.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
914
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 122
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 364
Skola & Jobb Hej kloka buke, nu är jag tillbaks med en för mig livsavgörande fundering som jag skulle det skulle vara skönt att få bolla med er. Så... 2
Svar
22
· Visningar
2 059
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka