P
Pia-Moni
Söker avelshingstar jag kan betäcka mitt tyskaridponny sto med , men hittar ju ingen ,det ska vara en ridponny hingst
.
och så en till fråga vilken färg tycker ni skulle vara finast att betäcka med då mitt sto är en svettfux mej stjärn ,snopp och 4 halvstrumpor och hennes pappa är väldigt ljus fux med en stor bläs och 4 vita strumpor,
Vad tycker ni det ska vara för färg på pappan tar jag än fub blir den väll väldigt lik pappan , eller om jag tar en svart med mycket tecken blir det kanske n väldigt mörk med många stora täcken och det är ju också fint:smirk:. eller går det få en skäck?![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
och så en till fråga vilken färg tycker ni skulle vara finast att betäcka med då mitt sto är en svettfux mej stjärn ,snopp och 4 halvstrumpor och hennes pappa är väldigt ljus fux med en stor bläs och 4 vita strumpor,
Vad tycker ni det ska vara för färg på pappan tar jag än fub blir den väll väldigt lik pappan , eller om jag tar en svart med mycket tecken blir det kanske n väldigt mörk med många stora täcken och det är ju också fint:smirk:. eller går det få en skäck?
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)