avelsförening

A

annae

Hej!
Jag söker efter en avelsförening i Holland, inte KWPN. Kommer inte ihåg vad den hette (står på medryttarhästens pass som jag inte har här) men det var en förkortning som va NRPS eller nåt....
Har sökt på nätet men hittar inget, är det någon som vet???

Sv: avelsförening

annae skrev:
Hej!
Jag söker efter en avelsförening i Holland, inte KWPN. Kommer inte ihåg vad den hette (står på medryttarhästens pass som jag inte har här) men det var en förkortning som va NRPS eller nåt....
Har sökt på nätet men hittar inget, är det någon som vet???
Det finns flera avelsföreningar i holland, och NRPS är en av dom, dom har en hemsida på nätet, www.nrps.nl/

Sv: avelsförening

Tack!
Det var den jag letade efter men kunde inte hitta.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård