Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan det säkert vara!
Dessutom så hör man alltför ofta att folk har ett sto som inte håller för ridning, då betäcker man stoet i stället!
Jag har tom varit med om att ett sto inte ens höll för inridning, då valde ägaren att betäcka i stället! Helgalet tycker jag!
KL
Moderatorn tycker inte att det är schysst att diskutera en ung ryttares möjligheter att utvecklas utifrån en film som hon själv inte valt att lägga ut. Därför tas de inläggen bort, men ni får gärna fortsätta att diskutera era avelsmål.
Likaså 2,5 åringen verkade ju ha en förvärvad skada, var det inte så? I och för sig rids den ju inte in då (eller?), men den har ju inte gått sönder vid inridning vilket var det jag menade.
Men är det verkligen ett jättestort problem? Jag tycker sällan att man hör talas om det i alla fall. Har du exempel på nära håll där du vet hur och varför stoet inte är ridbart men ändå avlas på?Jag menar det är olämplig avel att avla på individer som bevisligen inte håller för inridning, trots att de rids in på ett bra sätt så går de totalsönder. De individerna tycker jag inte man ska avla på!