avel/inavel

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sizodeso
  • Startdatum Startdatum
Sv: avel/inavel

Läste nyligen en artikel i ridsport om en välkänd ponny som vad jag förstod det i sina unga år betäckt både mamman (?) och sina syskon och flera av dessa individer hade väll blivit duktiga i sporten om jag inte minns fel. Blev bara så förvånad när jag läste artikeln och såg detta. Vet inte om det var helt planerat eller om han hade smitit in och betäckt dom men detta hade pågått i flera år och det verkade som om ägarna tyckte att:confused: det var OK. Kanske någon annan som läst samma artikel och kommer ihåg mer???

Sv: avel/inavel

tack! Hon är skäck och detta gör henne till lite speciellt.. hon har även ett blått öga som jag fastnat för . har en fantastiskt blick och har nu vcarit hemma hos mig i några dagar och visar stor nyfikenhet för världen. är inte veterinär besiktigad eller vaccinerad så att vetrinären kommer snart och då får jag också ett intryck till att ta in.. priset är satt på 15000 men vi har inte kommit till skott ännu med förhandlingar. blir troligt D hon är 1 år nu:confused: förvirrad.. hjärtat säger ja.. hjärnan säger nej...

Köpte min renrasiga New Forest som då var tre år för det priset med alla papper klara (d-ponny). Så billigt vet jag inte om det är i ditt fall.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 994
Senast: lizzie
·
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 522
Senast: Marty
·
Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 046
Senast: Rouise
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka