🍂 Autumn variations 🍂

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Nu Àr det höst!
Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag sĂ„ dĂ„ rĂ€knas det som höst tycker jag! SĂ„ dethĂ€r kommer vara min höst dagbok 🙂
SĂ„ för att skriva nĂ„gra saker som jag an tagligen kommer skriva om hĂ€r dĂ„ om jag inte blir bannad igen 🙃

Skolan
Jag började somsagt idag men idag var det bara lite info. Men vi ska göra planering imorgon men jag kommer att gÄ ungefÀr halv dagar iallafall!

HĂ€star
Somvanligt sĂ„ blir det nog endel om hĂ€star 🐮 För att bĂ„de sĂ„ rider jag pĂ„ en ridskola en gĂ„ng i veckan och jag har stall tid dĂ€r jag bor. Och nu sĂ„ letar vi Ă€ven efter en egen ponny tillmig!

GĂ„rden
Min mamma och pappa har köpt en gĂ„rd och dom flyttar dit denhĂ€r veckan! SĂ„ frĂ„n helgen iprincip sĂ„ Ă€r den bara gĂ„rden som Ă€r HEMMA! Och jag har ett eget hus dĂ€r och vi hĂ„ller pĂ„ fixa sĂ„ att vi ska ha hĂ€starna hemma ❀

Operation
Jag ska snart göra en jÀtte lÀskig och jobbig TYCKER JAG operation i det privata om rÄdet. SÄ jag kommer kanske skriva lite om det och Àven efter för att jag kommer kanske inte kunna rida pÄ ett tag dÄ osv.

Annat
SjÀlv klart sÄ kommer det Àven att vara om annat som min pojkvÀn och kompisar och min hund och alltmöjligt annat!

Och sen vill jag bara av sluta med tvÄ saker! Och det Àr:
1. Rubriken Àr frÄn ett Ed Sheeran album och jag bara tyckte det passade!
2. Jag kommer att TESTA att ha öppet för komentarer. Men om det blir tjaffs eller ifall jag eller mamma eller personal dĂ€r jag bor tycker att det inte funkar sĂ„ bra förmig sĂ„ kommer vi att Ă€ndra det. SĂ„ skriv gĂ€rna nĂ„n komentar om ni vill men var gĂ€rna snĂ€lla! ❀
 

Det Àr verkligen inte ditt fel nÄnstans att det finns Àckel som utsÀtter och groomar barn. De Àr ondsinta och gör allt för att barnen inte ska berÀtta för de vet att de sjÀlva Àr skyldiga till nÄt riktigt vidrigt, de flesta barn törs inte heller berÀtta. DÀremot sÀtter det spÄr. Djupa spÄr som gör att barnen vÀxer upp och mÄr dÄligt pÄ mÄnga sÀtt. Det Àr alltid Àvklen som Àr skyldiga.

♄
Nej men det Àr mitt fel att jag gick med pÄ nÄnting som jag VERKLIGEN har gammal nog för att veta att jag inte borde. OCH att jag inte sa nÄnting till mina förÀldrar utan jag iprincip gav han ett guld lÀge för att "grooma" mig i flera Är sÄ att han kunde ut nyttja och v*ld ta mig sen.
Och o avsett sÄ Àr inte det det viktiga utan det viktiga Àr att JAG Àr vÀrde lös o avsett varför.
 
Kanske 99.9999 % av alla som vet vem jag Àr eller har haft kontakt medmig online eller nÄnting tycker att jag Àr fel iallafall och skulle an tagligen vilja slippa mig föralltid.
SÄ gÄr ju att tÀnka vem som har mest rÀtt dÄ av alla dom eller kanske 5-10 personer som kanske inte tycker det?
Det var jÀttemÄnga som tyckte Hitler var bra ocksÄ och de hade fel fastÀn de vad mÄnga.

Bara för att mÄnga tycker en sak blir det inte automatiskt rÀtt.

Jag vill verkligen inte slippa dig för alltid ♄
 
Det var jÀttemÄnga som tyckte Hitler var bra ocksÄ och de hade fel fastÀn de vad mÄnga.

Bara för att mÄnga tycker en sak blir det inte automatiskt rÀtt.

Jag vill verkligen inte slippa dig för alltid ♄
Ja och han d*dade sin hund och sen pew pewade han sigsjĂ€lv i huvudet đŸ€·đŸ»â€â™€ïž Och mĂ„nga tycker att det var bra att en sĂ„n som han d*g.
 
Ja och han d*dade sin hund och sen pew pewade han sigsjĂ€lv i huvudet đŸ€·đŸ»â€â™€ïž Och mĂ„nga tycker att det var bra att en sĂ„n som han d*g.
Okej dÄligt exempel.
Men fortfarande - bara för att mÄnga sÀger en sak Àr det inte sant!
Förr trodde alla att jorden var platt. Den blev inte plattare bara för att mÄnga sa det.
 
Nej jag hade kanske kommit enbit pÄ en vÀg men det var sÄklart fel vÀg sÄ det hjÀlper ju inte detminsta.
Och jag fattar att ni försöker att vara snÀlla med att skriva att jag Àr bra och lika vÀrd som andra osv men det finns massa massa fakta att jag INTE Àr det sÄ ni behöver inte försöka. Tack men jag vet att det inte Àr sant heltenkelt.


Nej vi försöker inte vara snÀlla. Jag tycker att du bÄde Àr vÀrdefull och viktig och jag tror absolut att du med dina erfarenheter kan hjÀlpa andra. För att jag tycker det inte för att vara snÀll.

TrÄkigt att du mÄr sÄ dÄligt just nu att du inte kan se att du Àr vÀrd ett bra liv. Vuxna som utnyttjar barn har alltid hela ansvaret för det.. Det spelar ingen roll vad barnet har gjort för de Àr just barn. En vuxens hjÀrna Àr sÄ utvecklad att de har ett större konsekvenstÀnk och ser vad deras handlingar kan leda till. Det Àr inget som ett barn kan ta ansvar för eller ska behöva ta ansvar för.

Du Ă€r viktig och vĂ€rdefull Ă€ven om du inte kan se det sjĂ€lv just nu. Kram ❀
 
Usch jag blir sĂ„ j*vla arg rent ut sagt, arg pĂ„ Ă€cklet som förorsakat dig allt detta. SĂ„ tragiskt att du ska behöva mĂ„ sĂ„hĂ€r; blev sĂ„ glad nĂ€r du i alla fall verkade mĂ„ bĂ€ttre nu nyligen- det vĂ€rmde för jag bryr mig om dig! ❀.
 
Nej men bara för att nÄgra tycker eller pÄ stÄr nÄnting sÄ Àr det inte heller sant.
Plus att vÀldigt mycket sÄkallad sanning beror pÄ den som tycker. SÄ om 99,999 % tycker att nÄn Àr en vÀrde lös idiot sÄ Àr det "sanningen" för dom.
 
Nej men bara för att nÄgra tycker eller pÄ stÄr nÄnting sÄ Àr det inte heller sant.
Plus att vÀldigt mycket sÄkallad sanning beror pÄ den som tycker. SÄ om 99,999 % tycker att nÄn Àr en vÀrde lös idiot sÄ Àr det "sanningen" för dom.
Det var svar till @Blyger alltsÄ.
 
Nej vi försöker inte vara snÀlla. Jag tycker att du bÄde Àr vÀrdefull och viktig och jag tror absolut att du med dina erfarenheter kan hjÀlpa andra. För att jag tycker det inte för att vara snÀll.

TrÄkigt att du mÄr sÄ dÄligt just nu att du inte kan se att du Àr vÀrd ett bra liv. Vuxna som utnyttjar barn har alltid hela ansvaret för det.. Det spelar ingen roll vad barnet har gjort för de Àr just barn. En vuxens hjÀrna Àr sÄ utvecklad att de har ett större konsekvenstÀnk och ser vad deras handlingar kan leda till. Det Àr inget som ett barn kan ta ansvar för eller ska behöva ta ansvar för.

Du Ă€r viktig och vĂ€rdefull Ă€ven om du inte kan se det sjĂ€lv just nu. Kram ❀
Det Àr inte att jag inte kan se att jag Àr vÀrd ett bra liv. Utan att jag kan se att dom allra allra ALLRA flesta tycker inte att jag Àr vÀrd ett skit. Förutom kanske att ut nyttja dÄ för vissa men annars inget. Annars Àr jag iprincip bara vÀrd att vara taskig mot se ner pÄ prata skit om skratta bakom ryggen Ät osv.
 
Usch jag blir sĂ„ j*vla arg rent ut sagt, arg pĂ„ Ă€cklet som förorsakat dig allt detta. SĂ„ tragiskt att du ska behöva mĂ„ sĂ„hĂ€r; blev sĂ„ glad nĂ€r du i alla fall verkade mĂ„ bĂ€ttre nu nyligen- det vĂ€rmde för jag bryr mig om dig! ❀.
Jag var ocksÄ glad fördet men det var ju inte pÄriktigt och nu sÄ kan jag inte fatta hur jag kunde tro pÄ det.
 
Det Àr inte att jag inte kan se att jag Àr vÀrd ett bra liv. Utan att jag kan se att dom allra allra ALLRA flesta tycker inte att jag Àr vÀrd ett skit. Förutom kanske att ut nyttja dÄ för vissa men annars inget. Annars Àr jag iprincip bara vÀrd att vara taskig mot se ner pÄ prata skit om skratta bakom ryggen Ät osv.

Det Àr för att sÄnt folk sjÀlva Àr smÄ. Du Àr starkare Àn dem!
 
Nej men det Àr mitt fel att jag gick med pÄ nÄnting som jag VERKLIGEN har gammal nog för att veta att jag inte borde. OCH att jag inte sa nÄnting till mina förÀldrar utan jag iprincip gav han ett guld lÀge för att "grooma" mig i flera Är sÄ att han kunde ut nyttja och v*ld ta mig sen.
Och o avsett sÄ Àr inte det det viktiga utan det viktiga Àr att JAG Àr vÀrde lös o avsett varför.
NEJ!
Du har inte gjort nÄt fel. Absolut inte. All skuld ligger hos honom. Det Àr precis sÄ sÄna jobbar.

Du Àr inte vÀrdelös. Han Àr vÀrdelös.
 
Det Àr inte att jag inte kan se att jag Àr vÀrd ett bra liv. Utan att jag kan se att dom allra allra ALLRA flesta tycker inte att jag Àr vÀrd ett skit. Förutom kanske att ut nyttja dÄ för vissa men annars inget. Annars Àr jag iprincip bara vÀrd att vara taskig mot se ner pÄ prata skit om skratta bakom ryggen Ät osv.


Vi Àr iallafall vÀldigt mÄnga hÀr som tycker att du Àr vÀrd ett bra liv. Jag vet inte om det har hÀnt dig nÄgot sÀrskilt just nu som gör att du kÀnner sÄ hÀr. Men jag hoppas du tror pÄ mig nÀr jag skriver att du Àr viktig och vÀrdefull för jag menar det pÄ riktigt. Du Àr vÀrd ett bra liv.
 
NEJ!
Du har inte gjort nÄt fel. Absolut inte. All skuld ligger hos honom. Det Àr precis sÄ sÄna jobbar.

Du Àr inte vÀrdelös. Han Àr vÀrdelös.
Fast jag ÄR vĂ€rde lös. Iprincip alla tycker det iprincip alla skulle vilja slippa mig iprincip alla tycker att jag Ă€r jobbig och dum i huvudet och inte vĂ€rd ett skit.
Och iprincip alla tycker att han Àr fantastisk och snÀll och under bar och vÀrldens bÀsta. Och ser upp till han och litar pÄ han och att han aldrig skulle göra nÄt fel.
 
Vi Àr iallafall vÀldigt mÄnga hÀr som tycker att du Àr vÀrd ett bra liv. Jag vet inte om det har hÀnt dig nÄgot sÀrskilt just nu som gör att du kÀnner sÄ hÀr. Men jag hoppas du tror pÄ mig nÀr jag skriver att du Àr viktig och vÀrdefull för jag menar det pÄ riktigt. Du Àr vÀrd ett bra liv.
Jag vet inte var du menar med hÀr. Men om du menar pÄ bukefalos sÄ har du heltenkelt fel men jag kommer inte att disskutera mera om det iallafall.
Jag tror pÄ dig att du kanske tror att jag Àr vÀrde full men jag vet att du har fel.
 
SÄ iprincip alla Àr sÄ smÄ dÄ och jsg Àr starkare Àn iprincip alla? Det har jag aldrig mÀrkt iallafall.

Folk som ska skratta eller prata skit bakom din rygg som du skrev Àr smÄ mÀnniskor som gör. Man Àr dessutom starkare Àn man tror och det har du visat mig och jag tror mÄnga andra med.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Jag tÀnkte göra en dagboks trÄd hÀr. Inte för jag har nÄt jÀtte viktigt att skriva om eller att jag tror att jÀtte mÄnga Àr sÄ...
2
Svar
23
· Visningar
3 706
Senast: L(i)FE
·
  • Artikel
Dagbok ..... UngefÀr april-juni Àr de mÄnader som jag tycker det kÀnns bra pÄ jobbet. Jag tror att det beror pÄ att dagarna dÄ börjar bli...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok FortsÀttning frÄn VGV Kids. Vi trÀffade en sköterska pÄ nÀrakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt fÄ grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 792
L
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmĂ€lt en sak som har hĂ€nt. Och dĂ„ sĂ€ger flera att det Ă€r bra och rĂ€tt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte sĂ„...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 279
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp