Autogirodragning vid konkurs

Philosophia

Trådstartare
Ponera följande: Jag köper ett medlemskap i ett gym och tecknar mig för autogiro. Det första året är det inte möjligt att avbryta medlemskapet och betalningarna. Därefter är det en månads uppsägningstid.

Vad händer om gymmet går i konkurs under mitt första år som medlem? Är jag tvingad att betala varje månad det år som jag har bundit mig till trots att någon tjänst inte levereras eller kan jag stoppa autogiroutbetalningarna så snart det går i konkurs?

Sv: Autogirodragning vid konkurs

Ponera följande: Jag köper ett medlemskap i ett gym och tecknar mig för autogiro. Det första året är det inte möjligt att avbryta medlemskapet och betalningarna. Därefter är det en månads uppsägningstid.

Vad händer om gymmet går i konkurs under mitt första år som medlem? Är jag tvingad att betala varje månad det år som jag har bundit mig till trots att någon tjänst inte levereras eller kan jag stoppa autogiroutbetalningarna så snart det går i konkurs?

Du kommer inte behöva betala from den dagen inga tjänster kan förmedlas :)

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 586
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
44 124
Senast: Klara
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: Duvan
·
Hästvård Kom hem efter jobbet idag och gick till hagen som vanligt för att fylla på hösilage på foderbordet. Fyra pållar som snart infinner sig...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama