B
Brian-03
Sv: Attackerar !
sin egen säkerhet ska alltid gå i första hand...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är det INGEN här på buke som vet i aktuellt fall.För ingen har sett hästen i fråga.
:smirk: På dej själv.
Givet vis skulle jag försvarar mig.. Vet inte hur många gånger jag sakt de.. även om man har pisk eller annat så kan man inte mäta sig med hästen.. vem har sakt att man ska gulla?
Ja splatterfilmer kan vara lite roande eller?
Nej det har du inte..Men man kanske ska tänka på det när man ger tvärsäkra råd över nätet att man faktiskt inte alls träffat hästen i fråga.Har jag sakt att någon här har sett hästen?
Jasså, vart då?Det där sista bryter du ju emot själv. Flera gånger om. Jasså, vart då?
Tex så har du anklagt mig för att på något sätt klå hästar till höger och vänster. Jasså, vart då?
VAR har jag skrivit det?
Ena inlägget får man inte peta på hästen andra gången skriver du själv att du fått smälla till en häst.
För om man läser ditt inlägg så låter det lite motsägningsfull...
På tal om oseriösa inlägg...väldigt seriöst svarat av dig :smirk:
Jag har läst tråden flera gånger om då jag har försökt förstå vad ni egentligen tycker. Ni säger nämligen emot er själva på flera ställen. Ena stunden ska man inte gå in till hästen utan spö andra stunden ger ni er på oss som säger samma sak.
Vem av oss har påstått att man använder spöt mer än nödvändigt, alltså innan det är sista utvägen? Jag anser ett spörapp vara sista utvägen när hästen ATTACKERAR, vilket den ju gör i detta fallet...
Nu förstår jag inte hur du menar att det skulle göra det?
Om jag går in i en hage eller vid arbete har ett spö eller nåt tillhygge till hands för att värja mej mot en attack, vad har det för motsägelsefullt i sej att jag sen tycker att det är fel att slå hästen som bestraffning vid fel den gör annars?
På tal om oseriösa inlägg...väldigt seriöst svarat av dig :smirk:
Jag sände enbart tillbaka din smirkgubbe...
Jag har läst tråden flera gånger om då jag har försökt förstå vad ni egentligen tycker. Ni säger nämligen emot er själva på flera ställen. Ena stunden ska man inte gå in till hästen utan spö andra stunden ger ni er på oss som säger samma sak.
Du behöver absolut inte säga NI till mej. Jag är min egen person och skriver för mej själv.
Vem av oss har påstått att man använder spöt mer än nödvändigt, alltså innan det är sista utvägen? Jag anser ett spörapp vara sista utvägen när hästen ATTACKERAR, vilket den ju gör i detta fallet...
Nej det har du inte..Men man kanske ska tänka på det när man ger tvärsäkra råd över nätet att man faktiskt inte alls träffat hästen i fråga.
På endel så varkar de som att man inte kan få hästen att lyda utan slag..