Wille
Trådstartare
Givetvis ser det inte ut så hos mig. Oavsett om jag öppnar spelaren i en separat ruta nere till höger eller i helskärmsläge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis ser det inte ut så hos mig. Oavsett om jag öppnar spelaren i en separat ruta nere till höger eller i helskärmsläge.
Jag hittar tyvärr ändå inte någon sådan inställning. Tror inte att det funkar lika i appen som på datorskärmen.
Tillägg: Jag hittar inte inställningen på datorn heller.
Den kan också finnas uppe i högerkanten. Där finns den hos mig.
För mig funkar det i mobilappen också. Jag klickar bara en gång på videon så kommer samma alternativ upp som när jag håller pekaren över videon på datorn.Givetvis ser det inte ut så hos mig. Oavsett om jag öppnar spelaren i en separat ruta nere till höger eller i helskärmsläge.
Youtube ser inte ut så.
Så ser den ut på telefonen.Den kan också finnas uppe i högerkanten. Där finns den hos mig.
Ja, det var där jag tittade... Förlåt, jag trodde att vi pratade om mobiler.... På datorn har jag den i nederkant.Så ser den ut på telefonen.
Jag har aldrig öppnat YT på telefonen tidigare. Orka!Ja, det var där jag tittade... Förlåt, jag trodde att vi pratade om mobiler....
Inte för mig. Kan inte visa hur det ser ut för inställningarna försvinner innan jag hunnit skärmdumpa.För mig funkar det i mobilappen också. Jag klickar bara en gång på videon så kommer samma alternativ upp som när jag håller pekaren över videon på datorn.
Men så himla skumt! Kan det bero på vilken webläsare man använder? Det verkar i och för sig också väldigt märkligt, sidan är ju densamma.Youtube ser inte ut så.
Så här ser det ut för mig:
Visa bifogad fil 131347
Alltså, vad använder ni för vy för att få fram den där inställningen? Jag hittar inte hur jag än letar.
Är du inloggad? Kan det göra skillnad?Inte för mig. Kan inte visa hur det ser ut för inställningarna försvinner innan jag hunnit skärmdumpa.
Jag är aldrig inloggad, men "knappen" finns hos mig ändå. Surfar med Chrome både på dator och telefon.Är du inloggad? Kan det göra skillnad?
Jag använder också chrome på datorn - på telefonen har jag ingen aning. Men det borde ju inte spela någon roll tycker jag. Det är ju inte webläsaren som avgör detaljerna på sidan.Jag är aldrig inloggad, men "knappen" finns hos mig ändå. Surfar med Chrome både på dator och telefon.
Det ser ut som att du tittar på en video som ligger i en spellista. Då spelas nästa klipp i listan upp automatiskt när föregående är slut. På mobil finns inte Autoplay-off för spellistor vad jag har settLyckades ta en skärmdump på appen. Ser ut så här:
Visa bifogad fil 131348
I appen är jag inloggad för jag kan både kommentera och gilla videor.
Ahaa! Mysteriet kanske löst!Det ser ut som att du tittar på en video som ligger i en spellista. Då spelas nästa klipp i listan upp automatiskt när föregående är slut. På mobil finns inte Autoplay-off för spellistor vad jag har sett
Tog en annan video och där kunde jag ändra automatisk uppspelning till av. Fattar inte alls vad den ska vara bra för. Tror att det betyder att den inte spelar ytterligare en video när denna är slut. Haken var bara att videon jag valde var 3,5 timme lång. Jag behöver stänga av långt tidigare. Alla videos som är till för att somna är nämligen alltid flera timmar långa.Det ser ut som att du tittar på en video som ligger i en spellista. Då spelas nästa klipp i listan upp automatiskt när föregående är slut. På mobil finns inte Autoplay-off för spellistor vad jag har sett
Det finns ett antal sömnmeditation-videos som är 5, 10 eller 20 minuter långa. Sådana lyssnar jag ofta på för avslappning.Tog en annan video och där kunde jag ändra automatisk uppspelning till av. Fattar inte alls vad den ska vara bra för. Tror att det betyder att den inte spelar ytterligare en video när denna är slut. Haken var bara att videon jag valde var 3,5 timme lång. Jag behöver stänga av långt tidigare. Alla videos som är till för att somna är nämligen alltid flera timmar långa.
Jag har skitsvårt att sova om jag inte varit utanför lägenheten på dagen. Tar ofta en promenad på allt ifrån 15min till en timme bara för att rasta kroppen men framförallt även hjärnan med frisk luft.
Ligger aldrig kvar allt för länge om jag inte kan sova, utan börjar om med att gå på toa, dricka ett glas vatten och sen gå och lägga mig igen.
En tredje grej är att jag lyssnar på en podd jag hört tusen gånger förr, typ ett gammalt p3 dokumentär-avsnitt där jag inte behöver lyssna på varje ord för att hänga med i handlingen.
Jag vet inte vad discord är för något. Fattar inget om servrar. Att man har webbhotell på dem är väl det enda jag vet.
Förra sommaren när jag jobbade så hade jag inget boendestöd som kom hem till mig utan jag fick ett telefonsamtal. Det hjälpte mig inte alls.
Och jag kan inte göra något samtidigt som jag är online. Jag kan inte ens göra något medan jag pratar i telefon.