Att hitta flytet...

Sv: Att hitta flytet...

Kan bara hålla med CK angående GPS. Jag fick en som CK har i julklapp. Oifs rätt dyr, 2 400 pix, men då ingår kartorientering också. Det stämmer verkligen att träningen blir mycket roligare med en sådan. Och så kan man tex få förklaring till hur man kan bli genomsvettig bara av att handpromenera en häst. Håller den 8km i timmen i skritt så blir man varm...

OJ!!

Vilken bra Julklapp till ett superpris! Jag har hittat den (Forerunner 305, ingen annan) för det eminenta priset av 3600kr och inte en spän under. Trots att vi har hur många butiker som hellst som säljer. Verkar inte som om just denna GPS har någon konkurrens alls. Finns hos ett fåtal säljare och ingen prisskillnad.

Så för min del får det bli någon annan med ett aningens lägre pris....

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 924
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 019
Senast: MML
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 260

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka