Martina_m
Trådstartare
Ska försöka få tråden att inte verka som en annons, för förmodar att det är därför den togs bort fortare än kvickt. Jag letar INTE efter en medryttare, utan har en bra kandidat. Finns det en annan anledning till varför tråden tas bort, får ni gärna kontakta mig, så jag inte gör om det igen. För i så fall förstår jag inte vad jag gjort för fel. Och jag hoppas att jag lagt tråden rätt?!
Jag har kommit i kontakt med en person som vill bli medryttare på min häst och hon red min häst idag. Hon verkade gilla min häst och jag tycker att hon verkar vara vettig. Hon är vuxen och har familj. Men frågan är, vill jag verkligen ha en medryttare?
Innan har jag känt, ja! Det skulle vara jättebra att ha medryttare. Men nu, när jag har en som vill vara det på min häst, så blir jag jätteosäker.
Jag har en unghäst och vi har inte kommit så långt i utbildningen ännu.
Helt plötsligt blir jag lite självisk, eller vad man ska säga. JAG vill ju lära min häst. På MITT sätt.
Det kan säkert bli jättebra med denna människa, men JAG VET INTE HUR JAG SKA GÖRA
? Fattar inte att jag blir så osäker nu.
I vilket fall som helst, jag har all tid i världen just nu att ta han om min häst själv då jag är arbetslös. Det finns folk runt omkring mig som jag kan få hjälp av med utbildningen av hästen. Så anledning till att jag vill ha medryttare är bara för att kunna få en dag ledig eller kunna resa bort under en helg eller nåt.
Hur har ni gjort som har medryttare?
Vad fick er att skaffa det?
Ni som funderat att skaffat medryttare, men avstått?
Varför gjorde ni det i så fall?
Snälla, hjälp mig fundera!!
Jag har kommit i kontakt med en person som vill bli medryttare på min häst och hon red min häst idag. Hon verkade gilla min häst och jag tycker att hon verkar vara vettig. Hon är vuxen och har familj. Men frågan är, vill jag verkligen ha en medryttare?
Innan har jag känt, ja! Det skulle vara jättebra att ha medryttare. Men nu, när jag har en som vill vara det på min häst, så blir jag jätteosäker.
Jag har en unghäst och vi har inte kommit så långt i utbildningen ännu.
Helt plötsligt blir jag lite självisk, eller vad man ska säga. JAG vill ju lära min häst. På MITT sätt.
Det kan säkert bli jättebra med denna människa, men JAG VET INTE HUR JAG SKA GÖRA
I vilket fall som helst, jag har all tid i världen just nu att ta han om min häst själv då jag är arbetslös. Det finns folk runt omkring mig som jag kan få hjälp av med utbildningen av hästen. Så anledning till att jag vill ha medryttare är bara för att kunna få en dag ledig eller kunna resa bort under en helg eller nåt.
Hur har ni gjort som har medryttare?
Vad fick er att skaffa det?
Ni som funderat att skaffat medryttare, men avstått?
Varför gjorde ni det i så fall?
Snälla, hjälp mig fundera!!