L
Lizzan
hej hopp
allt väl med allesammans?
Jo nu är de såhär va , att ja har börjat fundera på hund liksom.
jag har alltid varit en riktig djur fantast och har hållt på med sånt hela mitt liv. Men ja har inte haft egen hund om man säger så.
men samtidigt har vi ju ganska bra förhållanden då vi bor på landet
(ja , mamma pappa och dom...bröderna) Vi har en katt.
jag är liksom ganska ensam här ute nu när vi har sålt korna och ja har ingen möjlighet att skaffa en häst( som ja igentligen är inlärd till)
Så jag skulle vilja ha en hund jag behöver en riktig kompis , och varje dag när jag kommer hem så går jag antingen ut och går eller springer eller dyl. För ja orkar bara inte att sätta mig med läxorna på momangen ja måste få luft och bara glömma allt ett tag.
Va ska man ha för hund? Vad har ni för hundar , villka hundar passar till villka förhållanden?
valp , vuxen?
Hur länge får dom vara ensamma? hundgård?
Ja allt , berätta berätta säg vad man ska tänka på.
Mvh Lollan
allt väl med allesammans?
Jo nu är de såhär va , att ja har börjat fundera på hund liksom.
jag har alltid varit en riktig djur fantast och har hållt på med sånt hela mitt liv. Men ja har inte haft egen hund om man säger så.
men samtidigt har vi ju ganska bra förhållanden då vi bor på landet
(ja , mamma pappa och dom...bröderna) Vi har en katt.
jag är liksom ganska ensam här ute nu när vi har sålt korna och ja har ingen möjlighet att skaffa en häst( som ja igentligen är inlärd till)
Så jag skulle vilja ha en hund jag behöver en riktig kompis , och varje dag när jag kommer hem så går jag antingen ut och går eller springer eller dyl. För ja orkar bara inte att sätta mig med läxorna på momangen ja måste få luft och bara glömma allt ett tag.
Va ska man ha för hund? Vad har ni för hundar , villka hundar passar till villka förhållanden?
valp , vuxen?
Hur länge får dom vara ensamma? hundgård?
Ja allt , berätta berätta säg vad man ska tänka på.
Mvh Lollan