Att ha hund och vara sjuk!

:crazy: Tänkte inte på det! :D Då får man väl skyffla i lite skit i en hink och ha med sig på tävlingsdagen då. Hoppas det inte är för långt att åka bara..... :cool: :crazy: :p

Matte lööökta gååååttt! Fan vad de ska kolla när du hystar upp en hink skit ut bakluckan... :bow:

Ja, men de kommer bli så avis på min duktiga hund och snart ser vi hästskit i hundbutikerna och även ute på tävlingsplatserna runt om i landet. Nya trenden! :D

Jag gör som Martha - öppnar dörren och släpper ut odjuren! :D Släpper man ut dem en och en kan den som är kvar inne få leka med aktivitetskulan eller söka godis i vardagsrummet.
Annars har jag haft sån tur att när jag inte mår bra har hundarna varit sympatisjuka och bäddat ner sig hos sin matte och läst böcker eller tittat på film.

Skulle det vara riktigt illa så har jag ju min man som också är förälder till vovvarna. Vi har också grannar som vi hjälps åt med och passar varandras hundar när det kniper och så har jag min medryttare som har ställt upp som hundvakt flera gånger.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 985
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden