Att ha hund och vara sjuk!

:crazy: Tänkte inte på det! :D Då får man väl skyffla i lite skit i en hink och ha med sig på tävlingsdagen då. Hoppas det inte är för långt att åka bara..... :cool: :crazy: :p

Matte lööökta gååååttt! Fan vad de ska kolla när du hystar upp en hink skit ut bakluckan... :bow:

Ja, men de kommer bli så avis på min duktiga hund och snart ser vi hästskit i hundbutikerna och även ute på tävlingsplatserna runt om i landet. Nya trenden! :D

Jag gör som Martha - öppnar dörren och släpper ut odjuren! :D Släpper man ut dem en och en kan den som är kvar inne få leka med aktivitetskulan eller söka godis i vardagsrummet.
Annars har jag haft sån tur att när jag inte mår bra har hundarna varit sympatisjuka och bäddat ner sig hos sin matte och läst böcker eller tittat på film.

Skulle det vara riktigt illa så har jag ju min man som också är förälder till vovvarna. Vi har också grannar som vi hjälps åt med och passar varandras hundar när det kniper och så har jag min medryttare som har ställt upp som hundvakt flera gånger.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 028
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka