Att göra en hemsida!

T

Tomaten

jag har sökt här på forumet men hittar inget från "botten". Jag satt och en kompis hade tråkigt och gjorde en hemsida i Publisher för skoj skull. Den blev dock rätt bra och nu vill jag ladda upp den.
Går det?:angel:
Jag är medlem på Passagen men begriper nada, hittar inga HTLM program osv...
Någon som kan förklara för en dum?:angel:
 
Sv: Att göra en hemsida!

Oj publisher är inte så bra att använda (speciellt om det är en gammal version)

men för att lägga upp den på passagen krävs det att använda ett FTP program.

Sök här på FTP så får du upp en del svar
 
Sv: Att göra en hemsida!

Attans, tänkte nästan det. det var allt för lätt.

Jag har sökt på ftp program men inte fått upp något och jag hittar ändå inget att ladda ner....:cry:
 
Sv: Att göra en hemsida!

:eek: men nu ger jag väl upp, jag klarar inte ens av att ladda ner det. trycker på down load men det kommer bara sån där fil lista typ...:o:o
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 060
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
755
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 967
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp