Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte varför man måste smacka i sig en 200g chokladkaka på en och samma gång, det är ju galenskap när man räknar på det!
En chokladkaka är nästan som 3 mål på Mcdonalds!
Hur som helst, jag tycker att det är ett jäkla otyg att påsarna är så himla stora både vad gäller godis och snacks, och det ultimata hånet är när det skriver på påsen hur lite kalorier en portion innehåller. Till exempel om det står på en 200g choklad att en portion bara innehåller 105 kalorier eller något - och så försöker de påstå att en portion är 20 gram.
Tjena liksom.
Ungefär som folk som påstår att "det är så bra med mörk choklad eftersom man blir nöjd efter bara en ruta eller två". Jag vill bara slå dem på käften.
Ungefär som folk som påstår att "det är så bra med mörk choklad eftersom man blir nöjd efter bara en ruta eller två". Jag vill bara slå dem på käften.