Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedärja! Lustigt grejsNej då, det om du blandar ut med yoghurten så fortsätter det vara blandat
Will not, ty jag äro skeptiskBara en varning- köp inte på dig mycket kvarg förrän du smakat! Jag avskyr vanlig kvarg (förutom typ i smoothies o liknande)!!! Hallonkesella är asgott men inte dödligt nyttig. Bättre än mycket annat dock!
Jag avskyr vanlig kvarg (förutom typ i smoothies o liknande)!!!
Sedärja! Lustigt grejs
Will not, ty jag äro skeptisk
Minsann! Ska den ner i yoghurten eller ätas som den är menar du?Prova hallonkesellan först
Jag har följt den här tråden utan att skriva och fan vad kul att du har kommit igång!
Det jag tänkte på är att oavsett hur peppad du är så kommer det säkert en dag när du får ett bakslag och tappar motivationen. För mig är det så med träning, jag hatar att träna men behöver det för att må bra och tyvärr har jag lätt att bara ge upp när jag fått ett bakslag, lite allt eller inget-tänk liksom. Det som hjälper då är att tänka att all träning som blir av är av godo, oavsett om jag bara tränar i tio minuter är det bättre än att inte göra det alls. Det kanske kan hjälpa dig också när du kommer till den där dagen när allt känns skit och du finner dig själv med världens största godispåse i handen - man får bakslag men varje litet steg åt rätt håll är bra även om du råkar ta tio stora kliv bakåt ibland. De där bakåtkliven skulle du ju tagit i alla fall men bantningen skulle du inte ha gjort alls om du fortsatt som innan.
Sen måste jag peppa lite igen och säga att om du klarat att sluta med snus så borde du kunna klara det här också
Tack för tipsen!
Matvete var jag tvungen att googla... Ser ju skitkul ut, det måste jag testa nån dag Det blir inte torrt månne?
Tyvärr inte, shakes blir galet dyrt även för en kort period och det är som gjort för att jag ska sitta med handen i en chipspåse - been there, done that, got the t-shirtDu kan inte göra en kickstart med shakes? Min vän gick ner 17kg på 2 veckor och genom att gå hos psykolog och VERKLIGEN KONTROLLERA sitt ätande efter det så stannade hon där, pendlar upp & ner 2-3kg sisådär men hallå, 17 kg gör väldigt mycket!
Låter inte alltför illa! Förutom tomaterna Får prova det!Jag brukar ha i en halv buljongtärning och lite krossade tomater i matveten. Blir supergott och inte ett dugg torrt
Yes, fattar tänket och håller med i det, det är inte rätt metod för mig bara Just en liten rivstart skulle vara skitbra för mig egentligen, just för motivationen - men vad gäller shakes är det helt enkelt en metod som i sig inte passar mig, samtidigt vet jag inte hur fort min ämnesomsättning vaknar till när medicinering väl är påbörjad heller så om jag skulle testa kan jag i stort sett svälta ett tag helt i onödan. Fy fan om man skulle leva på shakes i två veckor och så kommer ämnesomsättningen igång dagen efter sista shaken liksom!Okej! Förstår detta! Tänkte mer att det kan vara skönt att droppa ett antal kg på kort tid så att man börjar tänka på ett mer positivt sätt när man inser att det går ganska lätt utan större medel! (om du förstår vad jag menar) och så kör man vidare på ett mer hälsosamt sätt sen!
Nutriletts chokladshakes provade jag förr om åren. Sjukt goda om de får stå en sisådär 20 min i frysen först, så blir de inte så mjöliga som de blev annarsVänta nu lite här,vadå för shakes?
Dobbis som är rookie bantare med 15-20kg övervikt
Vänta nu lite här,vadå för shakes?
Dobbis som är rookie bantare med 15-20kg övervikt