Att gå till Kina

Jag heter samma sak överallt i princip, alltså Hille.
Så våga gärna hälsa på mig på Akademiska Dagarna.
Jag har bett Stefan boka paviljongtältet åt mig o kompisarna i år. Vi kommer och stannar några nätter, dock utan häst denna gången.

Får väl försöka låna någons om jag får akut ridabstinens, men det är rätt skönt att inte ha hästen att tänka, finns så mycket att ta in ändå.

Jo, jag har hajat till i en del inlägg där jag anklagas för både det ena o det andra eller får oerhört mycket beröm =)

Fast jag heter egentligen något annat, men de flesta kallar mig Hille, enklare med ett lite ovanligare namn.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 145
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 781
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar