Fick idag besked om utbetalningen av Leos försäkring, men INNAN varesig pappan eller jag hunnit få posten hörde Folksam av sig och ville ha ett besök av oss för att diskutera "placeringen" av pengarna....
Jag trodde att det handlade om någon slags kontroll av oss som skulle få ut på försäkringen (så gjorde även pappan) men såg i brevet att det handlade om att de villa att vi skulle öppna sparkonto hos dem
Blev både ledsen och förbannad, hur jäkla osmakligt känns det inte??? Min SON har gått bort, och dom vill diskutera investeringar? OK, om de väntat några dagar eller så, men att ringa INNAN beskedet kommit?
Nåja, har ju nu haft äran att få ha
@whwycd här några dagar, tyckte inte att jag lyckades roa/sysselsätta henne så värst, men det var så skönt att vi bara kunde PRATA om våra nära, och vi var till kyrkan och tände ljus för hennes mamma och min Leo
Fick ju även träffa
@hemlig , som verkar vara en oerhört varm och fin människa
Nu har
@whwycd levererats till
@athena_arabians , som jag OCKSÅ tyckte om direkt
TÄNK om inte buke fanns! Vilka fantastiska människor hade jag inte missat då???
Nåja, arbetsmässigt satte whwcyds besök bra spår, blev så peppad av vårt vedklyveri (hon är en naturbegåvning, bara så ni vet ifall ni behöver hjälp!
) så jag klöv upp resten av högen
Ska kapa lite mer nu, och fixa klart hästarna, sen blir det nog tidigt i säng. I morgon ska jag träffa prästen (samma som jag träffade kvällen/natten då Leo gått bort), hon ska vara en härlig person
Ser jag framemot!