Tack för er omtanke!!! Det värmer enormt!
Har haft ett omtumlande dygn med härliga möten och samtal, samt healingen idag
Visade sig att personen som healade var densamma som jag haft kontakt med vid begravningen och kände mig skeptisk när jag kom dit, men ville ge det en chans, då jag hört så mycket bra om just denna person.
All skeptism rann av mig redan efter några minuter, när hen kunde förmedla saker som denne omöjligt kunde känna till! Fick enorm kraft av sessionen, även om jag var helt slut efteråt.... Trött, men ändå känns det som att energidepåerna fyllts på!
Både igår och idag var jag och xsvärmor till hennes bror och svägerska på besök. De är underbara människor som verkligen bryr sig om
Har saknat dem i mitt liv, inser jag nu.....
Ska besöka dem nästa vecka igen tillsammans med sonen, då kommer även xets kusin att vara där, även hon en härlig människa!
De bor ju egentligen i Sthlm, men har sitt sommarställe tvärs över sjön från mig sett, så det är nog egentligen de släktingar jag har närmast (även om det är x-släktingar)
Helt off mentalt just nu, och försöker bara få ihop kommande dagars hökörning (VARFÖR krånglar alla maskiner då? Varför finns inga vänner som kan hjälpa till????)
BTW så beställde vi gravsten med igår, får skiss i nästa vecka tror jag, sen ska den bara godkännas och skrivas under. Den känns dock så himla rätt, inte minst då jag och Xsvärmor hittade just en sån på kyrkogården (två syskon som låg begravda
) men i en annan färg. Den är enormt vacker!!
Kommer att passa så fint för Leo!
Har fått bud på lägenheten, 40% lägre än utgångsbudet.... Mäklaren tycker att det är för lågt, men pappan vill göra klart så snart som möjligt.... Dock kan vi inte göra så mycket innan bouppteckningen är klar, så jag väljer att avvakta med svar på budet...