Att förlora ett barn... Min son är död....

Ja det finns verkligen många fina unga. Som verkligen bryr sig och som tar hand om varandra. Jag kan inte heller minnas något sådant ifrån min ungdom. Då fick var och en klara sig bäst den kunde i stort sett. Visst fanns det väl undantag även då men till största delen.

Så skönt att du kan tänka så om den killen som sägs introducerat Leo för drogerna. Har du sagt det till honom? Det hade nog varit väldigt värdefullt för honom att få veta det den dagen du känner att det är rätt att säga det.

Ja du ska verkligen vara nöjd. Nu har du gjort det jobbigaste och svåraste med det rent praktiska.

Hoppas att du får sova gott inatt.

Många varma kramar.

Vaknade i morse med ångest:( Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men en bidragande orsak är säkert att hunden börjat uppvisa symptom på livmoderinflammation:cry:
Blir således veterinärbesök idag förutom alla samtal och kontakter jag behöver ta itu med. Kliniken vill skicka mig direkt till djursjukhus men jag stod iaf på mig och bad dem göra en bedömning först, orkar bara inte sitta och åka 10 mil OM det inte är något...

Känner mig rätt manglad nu, ska det ALDRIG ta slut? Inte nog med att det känns jobbigt om hon är sjuk, men jag har just nu inte RÅD med sjuka djur. Får be pappa om lån om det är så att hon måste opereras. Lär ju bli dyrt även om hon är försäkrad.

Trött, trött, trött idag....

Ja känns som att jag snart inte orkar med mer.... Vete tusan hur jag ska orka ta mig till djursjukhuset om det behövs, men hunden är sonens ögonsten, så hon måste bara bli frisk!!!

Vaknade i morse med ångest:( Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men en bidragande orsak är säkert att hunden börjat uppvisa symptom på livmoderinflammation:cry:
Blir således veterinärbesök idag förutom alla samtal och kontakter jag behöver ta itu med. Kliniken vill skicka mig direkt till djursjukhus men jag stod iaf på mig och bad dem göra en bedömning först, orkar bara inte sitta och åka 10 mil OM det inte är något...

Känner mig rätt manglad nu, ska det ALDRIG ta slut? Inte nog med att det känns jobbigt om hon är sjuk, men jag har just nu inte RÅD med sjuka djur. Får be pappa om lån om det är så att hon måste opereras. Lär ju bli dyrt även om hon är försäkrad.

Trött, trött, trött idag....
Men fina, fina du! Önskar jag kunde hjälpa dig...ska hålla alla tummar för att det löser sig för er!
Vet precis hur det är när eländen avlöser varandra, men nu hoppas jag att allt lugnar ner sig för oss båda!
Stora varma kramar i mängder! :love:

Jaha ja.... Visst var det livmoderinflammation, veterinären kastade bara en blick på hennes flytningar och konstaterade det:(:(:(. Dock tog hon inget betalt:love:
Tid bokad på Aroskliniken i morgon bitti, så det blir till att spendera en heldag i Västerås.... Vad gör man en hel dag i en stad man inte känner till???

Åhhh, tack Martha, hör av mig om det inte löser sig!!!:love:

Finns det bukefalister i Västerås??:confused: Skämt åsido så vet jag iaf en, men tror inte hon är aktiv längre..... Hon kom som en räddande ängel förförra året när jag behövde hjälp på Strömsholm med mitt fångsto......

Fast om någon i trakten känner sig lös och ledig så vore det toppen! Annars får jag väl helt sonika sätta mig i en park och börja skriva på boken...
Gillar ju inte att shoppa men kan nog härda ut någon timme på IKEA, kostar ju inget att titta och få lite inspiration;)

Jaha ja.... Visst var det livmoderinflammation, veterinären kastade bara en blick på hennes flytningar och konstaterade det:(:(:(. Dock tog hon inget betalt:love:
Tid bokad på Aroskliniken i morgon bitti, så det blir till att spendera en heldag i Västerås.... Vad gör man en hel dag i en stad man inte känner till???

Åh vad tråkigt :(

Synd att du inte skulle hit med hunden, då hade jag mer än gärna hållt dig sällskap.
Håller tummarna att allt går bra nu!

Har planerat morgondagen, men det var allt min ork räckte till idag... Mestadels legat däckad med bo/dator, inte många knop gjorda:crazy:

Dock fyller sonen år i morgon så nu håller jag på att baka tårta (hur lätt tror ni DET är när det saknas såväl ägg som smör i rätt mängder??? )
Nåja, känns viktigt att han får känna sig ihågkommen, oavsett min ork, eller snarare brist på den:(

Träffar honom mest en stund på morgonen då han sitter och kör ensilage, och kommer hem när jag sover. Ska gratta honom innan jag åker i morgon bitti (och hunden ska visst badas innan dess:p)

Undrar just nu mest över NÄR den där tiden för återhämtning / lugn och ro, ska infinna sig?? Veckan börjar bli mer eller mindre fulltecknad, och bara en vecka kvar sen tills jag ska börja jobba. Ska dessutom försöka klara av midsommaren, min och Leos stora högtid:cry::cry::cry: BÄVAR!!!

Nåja, det går nog bara för att det MÅSTE gå! Sjukskrivningen tar ju slut, så jag har inget val.

Dottern ska återgå till jobb i morgon och jobba sex dagar i sträck, varav fler dubbelpass, det oroar mig, men jag hoppas att hon kan säga ifrån om det känns övermäktigt...

Har ju tänkt ta tag i ridningen igen, men jag ORKAR helt enkelt inte! Dessutom borde hästarna verkas, skulle ha gjorts för en månad sen, men det har jag helt enkelt förträngt/inte orkat ta in... Fattas bara en anmälan av vanvård:crazy: Kan lugna er med att jag ska kontakta hovslagaren i morgon.

Har planerat morgondagen, men det var allt min ork räckte till idag... Mestadels legat däckad med bo/dator, inte många knop gjorda:crazy:

Dock fyller sonen år i morgon så nu håller jag på att baka tårta (hur lätt tror ni DET är när det saknas såväl ägg som smör i rätt mängder??? )
Nåja, känns viktigt att han får känna sig ihågkommen, oavsett min ork, eller snarare brist på den:(

Träffar honom mest en stund på morgonen då han sitter och kör ensilage, och kommer hem när jag sover. Ska gratta honom innan jag åker i morgon bitti (och hunden ska visst badas innan dess:p)

Undrar just nu mest över NÄR den där tiden för återhämtning / lugn och ro, ska infinna sig?? Veckan börjar bli mer eller mindre fulltecknad, och bara en vecka kvar sen tills jag ska börja jobba. Ska dessutom försöka klara av midsommaren, min och Leos stora högtid:cry::cry::cry: BÄVAR!!!

Nåja, det går nog bara för att det MÅSTE gå! Sjukskrivningen tar ju slut, så jag har inget val.

Dottern ska återgå till jobb i morgon och jobba sex dagar i sträck, varav fler dubbelpass, det oroar mig, men jag hoppas att hon kan säga ifrån om det känns övermäktigt...

Har ju tänkt ta tag i ridningen igen, men jag ORKAR helt enkelt inte! Dessutom borde hästarna verkas, skulle ha gjorts för en månad sen, men det har jag helt enkelt förträngt/inte orkat ta in... Fattas bara en anmälan av vanvård:crazy: Kan lugna er med att jag ska kontakta hovslagaren i morgon.

Åh Texaz :( Detta är helt ofattbart. Varför ska allt komma nu, nu när du verkligen behövt ha sluppit krångel och besvär och jobbiga händelser.

Bara att baka en tårta hade varit mig övermäktigt när min ork tar slut. Hur ska det då inte vara för dig?! Största möjliga kram!

Antar att jag orkar just bara för att jag måste, som Tiny Winy skrev... Just nu har jag inget annat val, men är djävulskt trött!!! Väntar på att gelén ska stelna så att jag får lägga mig och SOVA!!!

Jag hoppas att inte huset brinner ner eller nån häst skadar sig när jag är borta i morgon. Just nu känns det som helt möjliga scenarier...:mad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 415
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 072
Senast: Sassy
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Crossline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka