Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh...nu rinner tårarna! Så fantastiskt fin! Den ska jag skriva ner i "minnesboken"....Hittade den här dikten igår, så himla fin
Stå ej och gråt vid min grav.
Jag sover ej, jag gav mig av.
Jag är tusen vindar över sjön.
Jag är silverglittret över snön.
Jag är solsken över mogen säd.
Jag är stilla regn i höstens träd.
När du vaknar i morgonens vila,
är jag tysta fåglar som ila
i cirklande flykt över vatten.
Jag är milda stjärnor om natten.
Stå ej och sörj vid min grav.
Jag är ej död.Jag gav mig av.
Ja det är ju sant.... Det mal ju bara på så sakta just nu, men jag får helt enkelt bita ihop och driva på merEnda problemet med att inte städa när mäklaren kommer, är om han vill ta bilder redan nu (för att slippa återbesök) och det är svårt att få det att se OK ut.
Ta hand om dig, det tar långt tid att sörja klart...
Sent igår kväll åkte förresten sonen till graven tillsammans med sina närmaste vänner (första gången sen begravningen). Den ena förlorade sin syster för några år sen i en enormt tragisk olycka, så han kan nog förstå. Han var dessutom kompis till Leo.
När de kom hem berättade han att de träffat på några av Leos kompisar där med, det värmde fint
Själv svänger jag förbi där varje gång jag är till stan. Brukar plocka lite blommor eller tända nya ljus. Pratar lite med Leo om vädret och om min saknad. Känns så fint att sitta där och se ut över sjön
Ja den är fantastisk, kunde inte ha fått en vackrare och mer passande platsLåter som en underbar plats för den sista vilan
Är dock fortfarande enormt tungt, men jag låter det bara vara så just nu, och fokuserar på att ta en dag i taget.....
Nu har svaret på obduktionen kommit, och det var precis som vi trodde. Han dog till följd av andningssvikt och alla organ hade lagt av. Känns oerhört skönt att veta hur det var och att han bara somnade in....
Nej enligt de som kan det här så har allt bara lagt av, och hans ansiktsuttryck var ju också helt fridfullt när han hittades. Det känns skönt mitt i sorgen.
Vet inte riktigt vad jag ska svara på det? Kan inte känna någon bitterhet, jo kanske mot de som sitter i toppen av "drogberget"... De som säljer lokalt är ju lika inne i skiten som Leo var. Visst känns det surt att han föll tillbaka, men å andra sidan har han ju alltid sökt kickar, och hade sagt till dottern att han skulle dö ung... Handlade då iofs om äventyrssporter, men han levde verkligen fullt ut hela tiden balanserande på gränsen.Tycker det är enastående att du hela tiden lyckas hitta infallsvinklar som ger lite lindring. Hur gör du för att hålla bitterheten ifrån dig? Har du alltid varit sådan?