Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbar du är Tiny Winy!!!Jag tänkte just på det förut att din yngsta verkligen behöver få stå i centrum nu när han tar studenten också skriver du precis det. Du är så oändligt klok som tänker så. Som orkar tänka så just nu. Du är verkligen fantastisk. Just hans studentdag behöver få gå i glädjens tecken. Jag vet egentligen inte ens om det är möjligt men det är nog så man får försöka göra så att din yngsta son får känna att han är viktigast just då. Självklart vet han att han är viktig men jag tror att du förstår hur jag menar. Han behöver få känna extra mycket hur viktig han är nu.
Jag hoppas verkligen att farfar får hänga med ett tag till. Iallafall över studenten. Det bara måste få bli så. Någon rättvisa måste det ändå finnas. Jag förstår att det har tagit hårt på farfar. Särskilt om han och Leo hade en nära relation och han var sängliggande redan innan.
Jag blir glad av att läsa att du ska ta upp sången igen. Jag tror att du behöver det. Att hitta glädje i livet och att inte sluta leva.
Jag är glad för din skull att mitt i all sorg så blev begravningen precis så fin som du ville att den skulle bli och att graven ligger vackert och att du kan släppa ut din sorg där är väldigt positivt för den behöver ju verkligen ut. Du behöver få vara ifred och sörja också.
Precis som du skriver så känns det som att jag känner dig. Det är märkligt hur nära man kan komma en människa genom att skriva och ändå skulle man inte ens känna igen varandra om man möttes på stan då man inte vet hur den man skriver med ser ut eller vem det är man skriver med.
Jag hoppas verkligen att det inte blir något krångel utan att du får bli sjukskriven tills du känner dig redo att komma tillbaka till arbetet. Som du skriver så tar ju allt så enorm energi och så länge det är så så kan man omöjligt sköta ett jobb också.
Ta hand om dig själv nu och fira din yngsta sons student ordentligt.
Många varma kramar.