Ännu en dag har gått, snart har tre veckor gått! Var tog tiden vägen?
Kan knappt minnas dessa veckor, ändå har jag haft fullt upp, från min sida sett....
Idag var prästen hit och vi gick igenom begravningen, tror det kommer att bli väldigt vackert!
Han var otroligt bra, hade bra koll på droger (bättre än jag, tror jag!), jobbat med ungdomar i många år, och enormt sympatisk. Ville ha en vacker och ljus begravning, precis som vi önskar. Exet som haft en sån oro i sig verkade otroligt lugn och har berättat för sin mamma att han kände sig glad över prästen.
Var även på healing idag, det hon kunde känna var att jag hade en obearbetad sorg i mig, som jag behövde prata om samt att mina energier i övrigt kändes bra, PRECIS så känns det, och jag fick faktiskt kraft och energi av den stunden
Sitter nu och skriver ut fina bilder på Leo som hans vänner skickat till mig
Två av hans vänner kommer även att vara kistbärare, det känns fint! Hans behandlare tror att det kommer att komma många ungdomar, det hoppas jag på! Vore en glädje mitt i sorgen, och jag tror det med, Leo var väldigt kärleksfull mot sina medmänniskor, och många tyckte om honom.
Btw så har fonden vuxit, och jag tror att vi kan sätta igång arbetet rätt snart, men måste kolla av med hans behandlare på ungdomsvården, så att de går till rätt ställe, dvs gör bästa nytta. Tror Leo ler i sin himmel