Men snälla!!! Han kommer fem veckor efter mammans död och vill presentera sin nya.... Nog borde väl en vuxen man förstå att ens barn kan ta illa upp?? Lite snyggt kan man väl sköta sina affärer?Tja varför kan du inte unna honom det?
Som sagt din mor och kärleken till henne kommer ju alltid ha en speciell plats i både ditt och din fars hjärtan.
Men det betyder ju inte att det inte finns plats för fler att älska och bli lycklig av.
Hon blir ju inte ersatt, för det går inte.
I mina ögon är det faktiskt ganska respektlöst att inte kunna unna honom det.
Han unnar väl dig din sambo som du mår bra av?
Tillbaka till tråden... Idag har varit en skaplig dag, trots allt. Inte fått så mycket gjort, men låter det vara så. Sonen har ju varit ledig så vi har kunnat umgås lite mer, det känns skönt!
Blev hämtmat med, just pga brist på ork. Måste dock fixa en matlåda till honom till i morgon (han håller på att servar och tvättar bilar och maskiner ), jag tar marktjänsten. Något pyssel iträdgården orkade jag inte alls idag, tack och lov regnade det så jag behöver ju inte tänka på att vattna
Hunden verkar hålla sig skapligt pigg, även om hon sover lite mer än vanligt, men det är nog inte alls ovanligt! Såret ser jättefint ut och i övrigt är allt som det ska, jag hoppas att det förblir så!!