Att bygga bra grind till volten *hjälp*

skogsridmulle

Trådstartare
Snickrade ihop en grind förra året som ser för :devil:ig ut, sne o vind o kan inte skjutas in o ut längre. Har provisoriskt använt elstiska grindssnören men nu när vi byggt ut volten o målat staketet tittar jag på grinden o vill göra en ny. Har fixat till allt möjligt medan hästarna är på bete o det är sista grejen känns det som.

Har ni några tips? snälla dela med er! :bow:

Sv: Att bygga bra grind till volten *hjälp*

Menar ni att ingen här byggt en egen volt med fungerande grind? Det trodde jag inte....

Sv: Att bygga bra grind till volten *hjälp*

Nope har inte byggt något själv. Är en rikigt klåpare så jag skulle nog aldrig ge mig på att göra något sådant heller. Men kolla i forumet utrustning ellre hästverksam där hänger det väldigt händiga människor med smarta lösningar :D

Lycka till :D

Liknande trådar

Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 084
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 592
Senast: Shark
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama